Khamis, 18 April 2019

DUA BUKU BERLAINAN











DUA BAHASA

MAKNANYA DUA

BUKU BERLAINAN
kepala bana tukar tiub..lari ke tak update ke nak mabok ke nak apa ke..itu lu punya pasal..yg gua marah, gua beli buku lu dlm 2 bahasa..tp lu anta 1 bahasa je..lg satu bahasa lu tak anta..pastu lu bole bergojeng sana sini..gua tau gua bayar murah..dari pesta buku belum mula, sampai pesta buku dah tinggal pwtc je,buku belum siap printing..
lu nak fikrah berfikir,fikrah bercambah..buku tak siap print..fikrah amenda? budget lari bergojeng ke..melayu kalo niaga mcm ni la..sama mcm zunar takut nak kartonkan anwar cium tgn sultan..tp berani kartonkan madey daim dan menteri2 PH yg tak pengalaman berurusan dgn china..simpan je buku lu tu..gua xnak.. 
on 
KEMANA TUKAR TIUB HILANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/17/19

pad




--------------------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

2 buku 2 bahasa 2 makna rege 20 hinggit je ..lu nak ape lagi. Buku tu tulis dlm BM ..Bangunan itu telah dibangunkan pada 1972..dlm BI jadi ..The building was wake-up in 1972. Lain makne nye kan.