Rabu, 10 April 2019

HAFAL TAPI TAK FAHAM








HAFAL TAPI 

TAK FAHAM
Kurang cerdik lagi cerdas. Takkan sbb x hafal je tuhan nak hukum. Baghal. Tlg gali lagi sejarah punca2 berlakunya sebuah tragedi. 
on 
BUDAYA BAITUL HIKMAH
in response to Akhir nye pada 1258 ..Mat Mongol datang ..merampas dan campak buku2 tu ke Sg.Tigris. Ini adalah hokooman tuhan ..sebab masa tu umat Islam sangat suka membaca dan liat ngapal., by panglimo potaseh.
Publish | Delete | Spam
Nole
on 4/9/19

ini la




-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kepada semua ahlul dunia di Rantau. Janganlah kita terpedaya dengan musuh kita bn dan ph. Tetapkan hati dan iman kita dengan mengundi calon Pas di Rantau. Jangan lupa untuk memangkah lambang bulan penuh. Pastikan calon Pas menang di Rantau supaya musuh Pas iaitu bn dan dap dapat ditumbangkan. Sekali lagi diingatkan, undilah calon Pas sahaja dan pangkahlah lambang bulan demi memartabatkan Islam. Aminn

Tanpa Nama berkata...

oi sakai! org yg suka membaca pun ada kemungkinan jadi sesat dan bodoh jugak. kau ingat bila dah byk membaca dan byk berfikir tu bijak ke? ahmad maslan pun byk membaca dan berfikir... tapi bodoh jugak. sebenarnya kau nak kempen suruh beli buku kau kan? kalau tak baca buku kau maknanya bodoh la, kan? oii sakai, kau pegi daftar dulu laa jadi pengundi.. lepas tu baru la tulis pencerahan pasal politik. mengundi pun tak pernah tapi berlagak bijak labon politik. memalukan umat sakai jer kau ni, isham!