Sabtu, 25 Mei 2019

HANTU RAYA MENGARUK







HANTU RAYA

MENGARUK

Ku Li ni biar betul...
tu la lama sangat jadi PM menunggu....
PM kan dah 94 tahun ko ya pun....takkan nak jadi PM lima penggal lagi.... bila masa orangtua tu nak rehat dan beribadat. 
Si Jawa Zahid tu pun satu hal...kata abam akan mengaruk, dia yang mengaruk dulu...sebab tak dapat pi passpot pi hantuk kepala kat batu hitam cuci dosa..... 
on 
BETUL KE INI?
Publish | Delete | Spam
Asrul Sani
on 25/05/19

aku


-------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Ku Li lama sangat duduk dlm gua musang.... Tak tahu perkembangan dunia....