Jumaat, 31 Mei 2019

MASA TAK ADA PULAK







WOIT 
MADEY

APA NI...

HAD MASA TAK 

DITENTUKAN

PULAAAAK

APA UDAH JADI

Mahathir sahkan semula

 janji serah jawatan PM

 kepada Anwar

Perdana Menteri  Dr Mahathir Mohamad hari ini mengesahkan semula janji beliau untuk menyerahkan jawatan Perdana Menteri kepada Anwar Ibrahim seperti dipersetujui oleh Pakatan Harapan (PH), walaupun tiada tempoh masa dinyatakan.

“Saya telah bersetuju yang Anwar akan mengambil alih dari saya dan saya akan mematuhi dengan perjanjian saya. Semasa pembentukan gabungan PH, adalah dipersetujui bahawa ia akan diketuai oleh saya sebagai pengerusi.

“Kami juga berjanji sekiranya saya menjadi PM, penggal saya akan dihadkan ke beberapa tempoh, tetapi masa sebenar tidak dinyatakan,” katanya dalam sesi dialog pada Persidangan Antarabangsa mengenai Masa Hadapan Asia kali ke-25, juga dikenali sebagai Persidangan Nikkei.




APA DAH JADI

DASAI KE HULU

KE  HILIR

KE DEPAN

KE BELAKANG

BUKA CERITA

MASA  DUA

TAHUN

DAH JANJI

NI PASAL APA

TAK DA MASA


DASAI DAH JADI

MAT LEBONG

KAH KAH KAH


---------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib dan anwar.sama sama blue blood.hidup marhaen dini hanya satu buah catur saja.cuma dosa anwar marhaen dini ampunkan kerana sanggup pecah lubang gerombolan blue blood lain yang hidup kaya memeras keringat marhaen dini.tapi darahnya tetap biru.