Isnin, 9 September 2019

PALSU BERNIAT JAHAT












TARIK LAPORAN

INI BUKTI

SEMUA TUDUHAN

TERHADAP

SETPOL ANWAR

ADALAH PALSU

BERNIAT JAHAT
PoliS tetap cari Farhash walau pengadu tarik laporan

KUALA LUMPUR - Polis tetap mahu Setiausaha Politik kepada Presiden PKR,  Anwar Ibrahim tampil membantu siasatan kes rusuhan di Arena All Stars, Ampang, 31 Ogos lalu walaupun mangsa menarik balik laporan yang dibuat.

Ketua Polis Negara,  Abdul Hamid Bador berkata, ini kerana polis tetap akan mengambil kenyataan Farhash Wafa Salvador Rizal Mubarak, 37, yang juga Pengerusi PKR Perak untuk direkodkan.

"Kita masih cari Farhash untuk kita rekod percakapannya sebelum kertas siasatan dihantar ke pihak timbalan pendakwa raya untuk keputusan sama ada kes tersebut tiada tindakan lanjut (NFA) atau sebaliknya," katanya ketika ditemui pemberita selepas Program Lawatan Kerja Ketua Setiausaha Negara di Lapang Sasar Briged Tengah Pasukan Gerakan Am (PGA) Cheras di sini hari ini.

Farhash sebelum ini diminta tampil segera ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya bagi membantu siasatan kes menyerang seorang jurulatih tinju di kompleks sukan tersebut.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Fadzil Ahmat berkata, sehingga kini lima tangkapan berusia antara 22 hingga 38 tahun telah dibuat termasuk pengadu.

Fadzil turut mengesahkan pengadu kes tersebut telah membuat laporan polis untuk menarik semula laporan dan kes berkenaan akan dirujuk ke Pejabat Peguam Negara.


ORANG RAMAI

WAJIB SEDAR

BAHAWA

SETPOL INI

JUJUR SUCI

DAN WARAK

BUKA SAMSENG

SAPERTI YANG

DI VIRAKLAN

DALAM 

MEDIA SOSIAL

--------

3 ulasan:

Arymanchino berkata...

Cilakak melaon ni.Pandai hidup berpura2.Mcm bos dia juga.Bapak kaki burit,ops..bapak burit,anak semburit..

I berkata...

Pandainya ko ni membabitkan orang lain pulak...dasar macai dedak...

Tanpa Nama berkata...

TT lu bikin pengadu tarik balik aduan tu cerita apa? Setpol buat trade-in ke, bini untuk aduan polis? Atau bini menang dah lama entot orang lain, sekarang terus pindah ke bilik pengentot? Setpol kemaluan besar lah.