Jumaat, 6 September 2019

RETARD CERITA KARUT





RETARD 

MENGARUT

BERAT KALAU INI
TAHAP FIKRAH MENGAJAR


------

7 ulasan:

Mak Na berkata...

Kat lakh kah

izzy berkata...

otak entot....

Unknown berkata...

Tt cb ulas psal semburit 2. Ni sambungan episod aritu ke? Kali ni sape top sape bottom? Muka pelakon tu selamba mcm dlu jgk ke? Pancut dlm ke pancut luar neh...

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT INI USTAT WAL RETARD ada kata SYAITAN tidak bolih dimaki hamun nanti dia jadi besar kononnya nabi larang,tapi yang depa ramai2 duk pi dekat MINA dan membaling batu dan ada juga baling selipar sampai satu orang lebih daripada 21 biji batu tuju tepat kepada TIGA syaitan yang menjadi penghuni tetap "very permanent resident"di MINA itu bolih.nasib baik badan SETAN ITU keras macam batu kalaulah macam badan ustaT ini dah lumat dikerjakan olih 3 juta manusia tiap2 tahun.APA PUNYA TUUR INI USTAT.

Same old berkata...

Mat rempit terasuk jin semasa naik moto, patut lah!

panglimo potaseh berkata...

Nak tanya lah TaT ..org Jepong, Swedeng, Australia anut igama apa ..hingga setan tak ada dlm kreta mrk.

Dgr crita cD ngalau setan tu dah laku 44O,OOO bijik ..pandai lah TaT jual keindahan Islam.

Perasan tak ularmak2 yg jadi rujukan TaT adalah ular2mak yg idup di era bermulanye kejatuhan Islam. ..kahkahkah ..kahkahkah. Itu lah acuan kehidupan org Islam hari ini ..sentiasa takut?

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT memang benar kata2 USTAT WAL RETARD INI.Dulu2 tiga SETAN dekat MINA di ARAB SAUDI ITU yang menyerupai dirinya"TIANG BATU"itu kecil sahaja menonjol dirinya.Tetapi sekarang satelah diserang bertalu2dengan lontaran batu dan juga selipar olih lebih dari 3 juta manusia setiap tahun ketiga tiga setan2 ini telah menjadi BESAR tanpa disedari olih ustat retard ini dan jejambat turut tumbuh diatas setan2 ini.SUNGGOH TUUUUUR USTAT INI.