Sabtu, 21 Disember 2019

APA MAKNA BERITA INI







AWAS
INI SENTIMEN

ANTI DOLAR

ANTI AMERIKA

PM mahu dinar emas, sistem barter dilaksanakan

KUALA LUMPUR- Perdana Menteri, Dr. Mahathir Mohamad berharap idea mewujudkan perdagangan menggunakan dinar emas dan barter di antara negara Islam dapat direalisasikan.

Idea tersebut pernah berulang-kali diutarakan sebelum ini bagaimanapun gagal untuk dilaksanakan.

“Kami secara serius melihat kepada perkara ini dan berharap dapat menemui mekanisme untuk melaksanakannya,” katanya ketika menyampaikan ucapan sempena majlis penutupan Sidang Kemuncak Kuala Lumpur 2019 di sini hari ini.

INGAT 

JANGAN LUPA

APA TERJADI

PADA SADDAM

PADA QADAFI

MEREKA BERDUA

ANTI DOLAR

ANTI AMERIKA

AWAS

KUMPULAN  

PRO AMERIKA

DI MALAYSIA

SENTIASA

MENUNGGU 

DIBELAKANG

PINTU 

UNTUK 

TAMATKAN

MADEY

AWAS !

---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sayang sungguh TT kat Madey sekarang ni.

Tanpa Nama berkata...

Mengikut seorang toko wartawan(arwah) yang telah memberitahu secara sulit pada tahun 1998.Sebab sebenar Dr Mahathir terpaksa melucutkan Anwar sebagai Timbalan PM bukan sahaja kerana sodomy atau kroni. Tetapi ada lagi perkara2 yang lebih besar iaitu masaalah IMF dan pengaruh USA terhadap Anwar.Satelah menghantar pelobi yang begitu 'influential'(boleh berparty dan bermabuk)dengan ahli2 congress USA,Anwar dikatakan telah menjadi 'the darling of US Congress for an Asian leader'.Ini terbukti apabila Vice President Al Gore datang ke Malaysia' berucap dalam mesyuarat APEC dengan mengutuk kerajaan Dr M dan bersorak..'REFORMASI'....
OTAI REFORMASI dan mereka yang mengaku Reformis hari ini faham tak??...kruk kruk kruk..