Ahad, 22 Disember 2019

PENGARUH AMERIKA







PENGARUH 

AMERIKA

Mengikut seorang toko wartawan(arwah) yang telah memberitahu secara sulit pada tahun 1998.Sebab sebenar Dr Mahathir terpaksa melucutkan Anwar sebagai Timbalan PM bukan sahaja kerana sodomy atau kroni. Tetapi ada lagi perkara2 yang lebih besar iaitu masaalah IMF dan pengaruh USA terhadap Anwar.
Satelah menghantar pelobi yang begitu - influential - (boleh berparty dan bermabuk)dengan ahli2 congress USA, Anwar dikatakan telah menjadi - the darling of US Congress for an Asian leader -.
Ini terbukti apabila Vice President Al Gore datang ke Malaysia - berucap dalam mesyuarat APEC dengan mengutuk kerajaan Dr M dan bersorak..- - REFORMASI -.... OTAI REFORMASI dan mereka yang mengaku Reformis hari ini faham tak??...kruk kruk kruk.. on 
APA MAKNA
 BERITA INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 21/12/19

D






-------------

1 ulasan:

Nole berkata...

Bhahah. Itu kata ko. Bagi aku lain. Chedet pancung sheikh sbb terlalu islamik. Rasuah paling di lawan. Sheikh x pro kapitalis. Sikit2 dia ugut nak ambil kekayaan tokeh2 melalui cukai, di agihkan kpd miskin. Jd, sheikh x mendapat kepercayaan tokey2 besar, tu pasal dia jerit di kongres 'tak dak tokey2 besar dlm parti ni'.