Selasa, 31 Disember 2019

RATIP AKHIR TAHUN






INI RATIP

AKHIR TAHUN



Siti Hasmah kena ingatkan suaminya serah jawatan PM kepada Anwar – Saari

Perkara itu didedahkan bekas Pengerusi Otai Reformis 1998, Saari Sungib apabila memberitahu, beliau selalu menasihati Majlis Penasihat PKR, Dr Wan Azizah Wan Ismail agar membisikkan perkara itu kepada isteri Pengerusi Pakatan Harapan itu untuk disampaikan kepada suaminya.



INILAH YANG

TUKAR TIUB TULIS

SETIAP 2 MINGGU

ADA RATIP

ANWAR 

GANTI

MAHATHIR

KITA TENGOK 

TAHUN 2020

BILA RATIP 

AKAN BERMULA
KAH KAH KAH


-------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Engkau mana paham susah Nuar?
Dia kebuluran jawatan sejak 1998,
Penungguan begitu lama,
Mengapa Nuar tak dapat lagi?
Macam macam dia lalui secara fizikal psychology tekanan sampai sakit jiwa, cakap satu buat satu, ini lah penyakit, cakap tak gila kuasa tapi begitu sangat nak kuasa, Atok pun tahu, Atok buat tak tahu ajelah, semangat jahat masih ada, walau usia masuk kubur entah bila, semakin tua semakin meracau kacau bilau negara, komen entah apa apa, dulu Taiko Taiko dia BUKAN Melayu pun, semua tahu, tetiba nak jadi pejuang melayu Islang kah kah kah ramai sangat nak ambil title tu, pembela ummah pejuang agama bangsa negara, tapi semua nya kaki seludup songlap jua, rakyat semakin cerdik, Google Bhai Ada jaldi Karo Bhai kah kah kah

panglimo potaseh berkata...

Esok dah 2O2O ..lagi 129 ari Abam nak jadi PM008 ..Lu jgn dok beratip jo. Apa lu punye ranchangan ..ada DEB2 tak ..DEB2 ni bukan Dsai Entot Burit-Bontot ..bukan3X ..jgn salah tafsir ..maksud gwa Dasar Ekonomi Baru 2 ..

dr chenor berkata...

TT, lu kena cari orang yang lu percayai.
Pi jumpa Kak Jijah dan bisikkan pulak kat telinga dia.
Suruh Abam berhenti angan-angan nak jadi PM8.
Duduk rumah lagi baik.
Boleh julur pisang itam kat Kak Jijah hari-hari bawah tangga pusing.
Gwa yakin ostat akan kata itu boleh jadi ibadah dan dapat pahala.
Semua orang happy.