Selasa, 3 Disember 2019

TUAN HAJI NAJIB BERSIH




TERBUKTI

TUAN HAJI NAJIB

DISEKSA

DIZALIMI

OLEH MADEY


Tuan Haji Najib bertindak demi kepentingan kerajaan, kata peguam bela


Tuan Haji Najib  sentiasa bertindak demi kepentingan kerajaan dengan kapasiti awamnya berhubung penglibatan beliau dalam SRC International, kata peguam bela kepada mahkamah tinggi hari ini.

Peguam utama Najib, Tuan Haji Muhammad Shafee Abdullah ketika membaca penyataan pembukaan pada perbicaraan SRC International hari ini, berkata bekas perdana menteri tidak pernah mengawal atau mengarahkan lembaga pengarah berhubung hal ehwal dan operasi syarikat itu.

“Tuan Haji  Najib diperdaya berhubung transaksi dan baki sebenar dalam akaunnya pada 2013 hingga 2015 dan akaunnya dimanipulasi oleh pihak ketiga tanpa pengetahuan dan persetujuannya,” kata Shafee.

“Tuan Haji Najib tidak terlibat dalam sebarang rancangan rasuah yang melibatkan dana SRC International dan tidak meminta sebarang rasuah daripada mana-mana orang.

“RM42 juta yang dipindahkan ke akaunnya dilakukan tanpa pengetahuan atau penglibatannya dan bukan merupakan satu bentuk suapan yang berkaitan dengan sebarang tindakan Datuk Seri Najib dengan SRC International.”


TUAN HAJI NAJIB

SUCI BERSIH

SEMBAHYANG 

TAK TINGGAL

PERGI MEKAH

BERI SALAM

PADA KUBUR

CIUM  HANTUK

KEPALA PADA

BATU ITAM

TERBUKTI

NAJIB DI ZALIMI
KAH KAH KAH
--------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib dizalimi. Siapalah yg letak duit beratus juta, emas permata, jam tangan dan beg tangan kat rumah dia dan sedara mara dia tu???? Zalim betul lah. Kahkahkahkah