Ahad, 16 Februari 2020

APA MAKNA BERITA INI?








APA MAKNA 

BERITA INI ?

Biar Tun M Yang Tentukan, Kata Muhyiddin

Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) menyerahkan sepenuhnya kepada Perdana Menteri,  Dr Mahathir Mohamad untuk membuat sebarang keputusan berhubung isu peralihan kuasa yang sering diperkatakan kebelakangan ini.

Presidennya, Muhyiddin Yassin berkata, soal peralihan kuasa adalah bidang kuasa Majlis Presiden Pakatan Harapan (PH) dan keputusan tertentu akan dibuat apabila tiba masa yang sesuai.

“Pandangan-pandangan umum tentang perkara itu (peralihan kuasa), biasalah. Kalau tak ada itu bukan politik tapi yang penting hubungan kerjasama kita di dalam PH masih kukuh, masih terjalin.

“Apa pun kita akan serahkan kepada Dr Mahathir untuk mengambil apa-apa langkah wajar berhubung perkara itu,” katanya selepas merasmikan Sambutan Hari Ulang Tahun Rela ke-48 Peringkat Kebangsaan Tahun 2020 di Stadium Indera Mulia di sini hari ini.


MAKNANYA

PARTI BERSATU

TAK MAHU 

BINCANG

HAL INI PADA

21 HARIBULAN

KAH KAH KAH

MAKNANYA 

TAK ADA

SEBULAT SUARA

KAH KAH KAH

BINCANG HAL INI

HARI SELASA

MINGGU DEPAN

I REST MY KES

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


----------

3 ulasan:

Arymanchino berkata...

Tun Madey dah katakan.'Ape yg Anuar cakap tu betul dan tepat.Sy tidak terlibat dlm SD'Kah..kah..bodohnya Nuar.Depan Madey kata dia tak terlibat,belakang Madey dok beratip mcm org gila..

Unknown berkata...

Tt.. Kau dh goyg kaa.. Kita minum kopi dkt Costa nanti.. Kih3

Tanpa Nama berkata...

Bini dah jadi tpm..bagi org lain pulak jadi pm.
Tak pernah ada negara laki bini jadi pm dan tpm ..sudah cukap sudah..