Jumaat, 3 April 2020

MULA MULA






MULA MULA
KAMU DIANGGAP GILA
KEMUDIAN DIKETAWAKAN
KEMUDIAN  DILAWAN
BILA DILAWAN ERTINYA 
KAMU BERJAYA BAWA PENCERAHAN
kahkahkah.. bila habis jer pandemik covid19 ni nanti, jom ramai-ramai hadir ke persembahan lawak berdiri si kitul anak rais ni, lepas tu ramai-ramai kita campak selipar jopon kat muka dia. ngabihkan oksigen jer si kitul ni kahkahkah 
on 
TAHUN 2017 - 
TELAH DIAJUKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 15:33

duni




----------

3 ulasan:

Awanama berkata...

sudah lah dengan temberang baru ko tu.Lu ingat belajar MCKK bagus sangat ka? berapa orang pelajar MCKK dah jadi PM. kah kah kah. kolej 'MELAYU' kah kah. apa punya turrr

Awanama berkata...

mula-mula PH diketawakan, kemudian PH dikatakan kencing rakyat, selepas tu PH dikatakan tak bertimbangrasa sebab dakwa pemimpin umno. selepas tu madey umum dalam sidang media akan serahkan jawatan pm pada abam selepas persidangan apec. kemudian azmin, zuraida dan tian chua mengaruk mcm hantu raya dan lari dgn malikul sembab buat kerajaan pintu belakang. maknanya langkah PH dan madey betul. pencerahan mmg menggerunkan buat azmin dan kartel.

Awanama berkata...

kamu dilawan sebab kamu khianat pada PH menang undi masa pru14. kamu porak perandakan PH dgn dakwa dakwi kabar yg tiada bukti. kamu bersekongkol bersubahat lakukan kudeta. kalau karl marx masih hidup, nescaya dia akan ludah muka kamu yg hodoh dan penuh hasad dengki. kahkahkah