Jumaat, 19 Jun 2020

KESEDARAN MAT SABU LAMBAT






DAH TERLAMBAT 

Keserdan Mat Sabu tentang Anwar lambat


Kali ini keadaan berubah. Pucuk pimpinan Amanah telah mengadakan perbincangn dalaman  secara resmi dan tidak resmi. Hasilnya mereka sebulat suara membuat pendirian menyokong Dr Mahathir sebagai calon  Perdana Menteri  Pakatan Rakyat.

Amanah juga telah mengadakan perbincangan dua hala dengan Parti DAP.  Berepa pertemuan telah diadakan untuk bertukar maklumat dan pandangan.

Kedua buah parti telah mula sedar tentang cara politik, gerak kerja dan modus operandi Anwar Ibrahim Presiden PKR.

Pemerhati politik  melihat apakah kesedaran tentang Anwar Ibrahim  dan modus operandi Anwar yang ternyata sekarang telah agak terlambat.

Nasi telah menjadi bubur. Ayam telah terlepas.


NASI DAH

JADI KERAK

KAH KAH KAH


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat sabu masa dalam pas sedar dan tau siapa nuar..tapi sejak duduk dalam amanah ni dia jadi pelupa..pasai apa abg mat..cer cerita..takuit ka

Nash John berkata...

hahaha padam muka. lahanat

Unknown berkata...

Bgs la dh sedar... Kita dlatih utk mjadi baik.. Jgn ikut khancuran.. 😁 😀 😀 Kelakar pn ada..

Unknown berkata...

hatukdeq dh tua amat, anu wor tk cukup kerusi dh tinggai gusi kut...apokato kita buat maharaja lawak mega.. mat sabu jdi pm9, timb pm guan eng..baru mletup..mat sabu ni..letak atas wheelchair atas pntas maharaja lawak mega..sesi lawak bisu..dia buat senyum tunjuk gigi buat kembangkembung muka sikit...sengehh lebih sikit..juri, pngundi sah tk kerongusi, kerasprut..ketawa dan ketawa lgi..tajuk lawak pm9 dan timbalan nye..bekas menteri keawangan 30 hingett..

Unknown berkata...

Serial yang Baik ITU pasti Ada dugaan..mereka ini AMAT takut dgn manusia Bernama Anwar..mereka takut Banyak Hal mereka terboingkar