Ahad, 27 September 2020

KERUSI PM DAH SEDIA UNTUK ANWAR



KERUSI PM

DAK SEDIA

 UNTUK ANWA 

Anonymous commented on 

"KHAYAL ANGAN ANGAN"

Muhyiddin bayang akan letak jawatan? Oleh: Redzuan RF8 MediaSeptember 26, 2020 Share MSO Kata Muhyiddin beliau tidak kemaruk kuasa. Katanya kalau dakwaan Anwar yang beliau sudah hilang majoriti dan jika dipanggil Agong beliau akan letak jawatan. 

Tidanakan itu dibuat kerana beliau tidak kemaruk kuasa. “Kalaulah disebabkan saya sudah tidak mendapat majoriti yang disebutkan oleh Anwar dan saya pun dititahkan untuk menghadap Agong, yang belum lagi dititahkan, perkara pertama (saya akan melakukan) ialah memaklumkan (Agong) bahawa kalau dah begitu keadaannya, maka saya akan mengosongkan kerusi (saya),” katanya dalam satu klip video KiniTV dipetik. 

Sebelum ini saya beragumentasi ada tiga keadaan sahaja untuk Anwar boleh atau takdir mengangkat sumpah jadi PM ekoran kenyataan akhbarnya kelmarin, pertama Azmin dan gengnya berpatah balik, kedua Zahid dan Najib sokong Anwar dan ketika Muhyiddin letak jawatan5

Tiada ulasan: