Rabu, 16 Disember 2020

USTAZ KAKI ENTOT

 


PAKAI TOPENG 

ISLAM 

UNTUK DAPAT

ENTOT FREE

KAH KAH KAH  

WOIT

PERGILAH LAWAT

JALAN PUDU 

40 RINGGIT SEPAM

OOPPS... JAUH KE

KAH KAH KAH

GI GOLOK 

DEKAT SIKIT 

KAH KAH KAH

NAK MURAH

BUAT ROMBONGAN

NAIK BAS

MELAWAT MASJID

YALA DAN  PETANI

KAH KAH KAH

ENTOT SAMPAI

KERING

KAH KAH KAH




Ahli Majlis Daerah Hulu Terengganu bergelar ustaz dituduh cabul dua wanita

Seorang Ahli Majlis Daerah Hulu Terengganu yang dilantik oleh kerajaan negeri Terengganu yang bergelar ustaz dihadapkan ke Mahkamah Majistret Marang, Terengganu hari ini atas tiga pertuduhan mencabul dua wanita yang merupakan pesakitnya, lapor Kosmo.

Tertuduh, Rulam Akbal Abd. Manan, 52, yang merupakan bapa kepada lapan anak membuat pengakuan tidak bersalah setelah pertuduhan dibacakan di hadapan Majistret Engku Nurul Ain Engku Muda.
 
Berdasarkan pertuduhan pertama, pengamal perubatan alternatif yang menggelarkan dirinya sebagai Ustaz itu dituduh mencabul seorang wanita berusia 31 tahun di sebuah rumah di Kuala Berang, Hulu Terengganu pada pukul 8.30 malam, 22 November lalu.

Rulam Akbal dituduh sekali lagi mencabul mangsa sama di sebuah rumah di Tepoh, Kuala Nerus pada pukul 2.30 petang, 24 November lalu.

Bagi pertuduhan ketiga pula, tertuduh dituduh mencabul seorang wanita lain berusia 25 tahun di sebuah rumah di Kuala Berang, Hulu Terengganu pada pukul 2 petang, 9 September 2018.

Rulam Akbal dituduh mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 10 tahun atau denda atau sebatan atau mana-mana dua daripada hukuman berkenaan jika sabit kesalahan.

PENDAKWAH

USTAD 

ALI DEWAN ULAMAK

PEMIMPIN  ISLAM

SEMUA KAKI

CARI ENTOT FREE 

KAH KAH KAH

 WOIT  

YA AKI

YA MAULANA

NAK SEDAP

 KELUAR LAA 

BELANJA SIKIT

KAH KAH KAH




Tiada ulasan: