Jumaat, 22 Januari 2021

SERBAN MOKHTAR SENIK UNTUK IKAT BUAH DADA OOPS.. BUAH NENAS

 



SERBAN 

MOHTAR SENIK

UNTUK IKAT

 BUAH DADA.. 

 ..OPPS MAAF SILAP

BUAH NENAS


DatoPidi commented on 

"JANGAN TERPEDAYA

 DENGAN CAKAP ARAB"


Bro, Lu kalu pakai serban lilit 7 kilo, lu baca hadis sikit, ayat kuran sikit, lu buat lawak sikit bagi orang gelak, kompom umat akan sembah lu mcm dorg sembah Alfadil Shahibul Semaah Hardy Bawang. Silap Hari bulan, lu Tak perlu tunggu nikmat bidadari kiut miut utk karoke lu, kompom MJ, puteri ataupong walauntit serendakan diri mereka. 


Lu Tak caya lu tanya Alfadil Shahibul Semaah Ustaz Haji Tar Snake mantan terrorist Kebangsaan. Sekali petik mcm ulat taik walauntit serah diri. Aku Tak pandai nak buat lawak mcm hang, Dan aku Tak pandai nak hapal hadis. Kalu aku pandai dah lama aku jadi Saudagar Jakim. Jual cop halal lagi untung dari jual Ron 95. Hip! Hip! Takbur

1 ulasan:

Awanama berkata...

aku tengok 2 biji buah nenas itu pun meleleh air liur. takkan TT tak terbingkas pun. Sapa tahan sabar dengan godaan tu.