Ahad, 17 April 2022

HANTAR NAJIB KE JIL SEKARAANG !

 



HANTAR NAJIB

KE JIL

SEKARANG !!

KHALAS

Unknown commented on

 "PENJARAKAN

 NAJIB SEKARANG !"

Saya pun nak dia masuk jel. Jika kerajaan sekarang masukkan najib dlm jel, saya akan terus sokong pada masa depan. Saya dapat melihat sebuah kerajaan yg telus dan tegas. Segala kelemahan boleh dibaiki asal kan kita tegas, telus dan tidak korup. Kepentingan negara mesti di dahulu kan dari kepentingan mana2 individu atau puak. 


Kalau tak boleh jugak, aku nak sokong nuar brahim, tak kira lah dia kaki nombor ke dia kaki putar ke. Sekurang2nya dia tak ada rekod rasuah lagi. Kalau esok kalau ada kuasa dan dia buat gila dan tangkap dan sita harta perasuah, lagi aku suka. Tapi yg ni dia belum berani janji lagi. Aku harap dia boleh janji nak buat gila pada perasuah.

5 ulasan:

Yeop sepet berkata...

Anwar mungkin(ada possibility)tak korup duit tp dia korup moral

Tanpa Nama berkata...

Bangang lah nuar brahim ni pi layan najib nak ajak berdebat. Sepatut nya cakap terus terang dengan najib.... Pru ini kalau saya menang dan jadi pm, esoknya awak (najib) akan masuk jel.

Unknown berkata...

Jenayah pelbagai...
Bukan rasuah saja...
Itu kena faham..
Jngn kata sorang saja...
Ramai kai yg rasuah..
Semua pemimpin politik sama jer.

Unknown berkata...

Tiada yg adil

Unknown berkata...

Subhanallah
Allahuakhbar