Isnin, 11 Julai 2022

TER HOTT TER KINI TER NOWW

 


SAMPAH 

DISAPU DAN

DIBUANG

Tajudin Rahman - 

Zahid Hamidi & Najib Razak & UMNO  memang  Kurang Ajar

Nama aku telah digugurkan sebagai calon Duta Besar Malaysia ke Indonesia

Aku sepatutnya akan mengadap Agong pagi besok Selasa 12 Julai 2022 untuk mendapatkan Watikah Perlantikan sebagai Duta Besar Malaysia ke Indonesia

Tapi petang ini nama aku telah digugurkan dari senarai Calon Duta Besar Malaysia ke Indonesia

Nama aku telah di gantikan dengan nama orang lain atas desakan & hasutan  Zahid Hamidi ( Presiden UMNO) dan Najib Razak ( Pengerusi BN) serta Pemimpin UMNO yang lain kepada Ismail Sabri

Mulai hari ini aku tidak akan sokong UMNO lagi ..
Pergi mampuslah kau UMNO  

https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2022/07/11/tajuddin-dropped-as-envoy-to-indonesia/


TAHNIAH

ZAHID

AMIN

JANGAN HANTAR

SAMPAH 

KE JAKARTA

AMIN

Tiada ulasan: