Rabu, 2 November 2022

SHAHIDAN PAKAI TIKET PAS ?



Shahidan umum tanding juga di Arau

SHAHIDAN Kassim akan bertanding juga di Arau selepas beliau tidak dicalonkan semula bertanding sebagai wakil Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) 19 November ini, lapor Utusan Malaysia.

Beliau memberi bayangan akan memilih bertanding atas tiket parti yang condong ke arah penyatuan ummah.

“Saya calon boleh menang, saya akan bertanding. Saya tanya cawangan-cawangan dulu saya akan bertanding atas tiket apa.

“Saya akan memilih parti yang menggerak ke arah Muafakat Nasional. Setakat ini, belum ada perbincangan lagi, tapi mereka sudah maklum tentang apa yang berlaku terhadap saya,” katanya, seperti dipetik laman web Utusan Malaysia, malam ini.

BN malam ini mengumumkan ahli perniagaan Rozabil Abd. Rahman bertanding di Arau.

Shahidan juga berkata Rozabil yang menggantinya sebagai calon di Arau bukan ada jawatan dalam parti dan orang luar dari Pulau Pinang yang pernah diambil bekerja dengannya.

“Dia (Rozabil) orang Pulau Pinang, dia mai jenguk-jenguk Perlis saya lantik sebagai setiausaha politik dan akhirnya saya tidak sangka dia melawan saya balik.

“Apa yang pasti Insya-Allah confirm saya akan bertanding,” katanya.

Perikatan Nasional (PN) pula yang juga mengumumkan senarai calonnya serentak malam ini tidak mengumumkan calon bagi Arau.

Shahidan bertanding pilihan raya di Arau sejak 1986 dan tidak pernah kalah.

Beliau empat penggal jadi Adun Tambun Tualang dan empat penggal juga jadi Ahli Parlimen Arau. – 1 November, 2022.

SHAHIDAN BALL

PAKAI TIKET PAS

KAH KAH KAH

INI TEPAT LAGI

BETUL

KAH KAH  KAH

PEMINAT BUDAK

SEKOLAH BERTEMU

PELACUR

KAH KAH KAH

AMIN

Tiada ulasan: