Sabtu, 21 Oktober 2023

HADI TIBAI ANWAR BEKAS BANDUAN


Sertai kerajaan? Hadi kata macam mana nak ikut ada bekas banduan dan kluster mahkamah

Abdul Hadi Awang menyatakan pendirian tegas PAS tidak akan menyertai kerajaan campuran yang sedang berdepan pelbagai masalah dan gagal menguruskan negara walaupun ada tawaran dibuat kepada parti itu.

Presiden PAS itu berkata mereka tidak mahu membersihkan kerajaan yang sedia tercemar terpalit dengan pelbagai masalah sehinggakan perasuah dibebaskan dan bekas banduan pula memimpin negara ketika ini.

“PAS tidak mampu membersihkan kerajaan yang sudah sedia ‘tercemar’. Kamu boleh lihat kerajaan Pakatan Harapan (PH) siapa ada di dalamnya.. jadi hendak cuci macam mana?

“Ada bekas banduan, kluster mahkamah pun ada, macam mana kami (PAS) nak ikut. Kalau nak bersihkan najis, tak boleh masuk dalam tong najis.. kita duduk di luar,” katanya semasa sidang media selepas majlis perasmian Muktamar Tahunan PAS kali ke-69 malam tadi.
ka (PAS), sudah tentu kita lakukan bahkan kita mesti.



KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

NAJIS NI APA

KAH KAH KAH

BEKAS BANDUAN

NAJIS KE

KAH KAH KAHA

KLUSTER MAHKAMAH

NAJIS KE ?

KAH KAH KAH

KHALAS

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS menang PRU 16, tak payahlah nak join join kah kah kah tapi apa nasib orang Sabah Sarawak? Adakah mereka terima ideologi PAS? Boleh kah pemimpin PAS menaja kepimpinan? Satu persatu kena fikir habis, adakah orang Melayu moden bandar yang guna bahasa Inggeris mahu PAS? Kah kah kah yang suka PAS kampung halaman sajalah kah kah kah orang-orang bandar lari tengok orang-orang PAS kah kah kah