Rabu, 27 Mac 2024

HAPUSKAN ISRAEL - SELAMATKAN DUNIA



Kereta kebal Israel kepung Hospital Nasser Gaza - Saksi

SEMENANJUNG GAZA, Palestin: Kereta kebal dan kenderaan berperisai Israel mengepung sebuah hospital di Khan Yunis di Gaza, semalam, kata saksi, ketika Pertubuhan Bulan Sabit Merah Palestin melaporkan kemudahan lain "tidak berfungsi" kerana operasi ketenteraan.

Saksi di Hospital Nasser, di mana beribu-ribu penduduk Palestin yang kehilangan tempat tinggal mencari perlindungan daripada pertempuran, memberitahu AFP, tembakan telah dilepaskan ke arah kompleks yang luas di bandar selatan itu, tetapi tiada serbuan berlaku.

Kementerian Kesihatan yang dikendalikan Hamas di Gaza berkata. tentera Israel menembak dan melepaskan tembakan dan melakukan serbuan ganas di persekitarannya sebagai persediaan untuk menyerangnya.

"Beribu-ribu orang yang kehilangan tempat tinggal masih berada di dalam hospital," kata kementerian itu sambil menambah, mereka tidak mempunyai kuantiti air minuman, makanan dan susu formula bayi yang mencukupi dan nyawa mereka dalam bahaya.

HANYA SATU

CARA BETUL

AMIN

HAPUSKAN ISREAL

SELAMATKAN DUNIA

KHALAS

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Haiz..kesian..mendabik dada kata isle bagai..u dunno ka hate begets hate and you rule the ashes. Pikir pikirkan laaaaa...