Khamis, 19 Februari 2009

ANWAR KETUA KERAJAAN PENGGANTI AKAN DEDAH DI PARLIMEN HARI INI


Anwar Ibrahim akan mendedahkan segala macam tipu helah, ugutan, jual beli dan kelentongan Kerajaan Lama Barisan Nasional dalam usaha gerombolan ini untuk menjatuhkan kerajaan Pengganti Pakatan Rakyat.

Anwar mungkin juga akan mendedahkan apa yang sebenarnya terjadi kepada bekas wakil rakyat Bukit Selambu sehingga beliau meletakan jawatan.

Warga juga ingin mendapat penerangan dari Anwar sebagai ketua Kerajaan Menunggu tentang apa yang telah berlaku kepada wakil rakyat Perlabohan Klang yang diberitakan ‘hilang’ untuk sementara waktu.

Sebagai Ketua Kerajaan Pengganti telah sampai ketikanya untuk Anwar Ibrahim menerangkan kepada warga seluruh negara dan penyokong Kerajaan Pengganti tentang segala taktik dan tindakan ‘politik atas dan bawah perut’ yang telah dilakukan oleh Kerajaan Lama Barisan Nasional.

Sama-sama kita tunggu.(TT)




4 ulasan:

Quantum Metal Consultant berkata...

Matlamatnya supaya Najib jatuh, Paklah kekal dan Anwar diselamatkan..tapi sumpah Saiful tu boleh settlekan tak sekaligus..

Teruskan, itu tindakan yang geliga... memang Anwar layak jadi PM pendua..

Tanpa Nama berkata...

Sebaik selesai pendedahan itu gerombolan akan menuduh AI sebagai:

1. penderhaka negara
2. penderhaka kepada Ketuanan Melayu
3. penderhaka kepada UBN
4. penderhaka kepada bangsa dan agama dan institusi monarki
5. apa LAGI?

Strategi musuh kini mengguna isu liwat, seks, bogel, ugut, rasuah,sorok-menyorot dan tak lama lagi mungkin pakai pistol dan upah orang membunuh.

Tanpa Nama berkata...

err..err..kes liwat sepool apa citer erk..

Tanpa Nama berkata...

sama2 kita tunggu.yg 16sept pn still kita sama2 tunggu smpai skrg.bile la nk tercapai.ntah2 mimpi atau omong2 kosong je.nk tunggu smpai bila?? tunggu smpai kiamat?or sampai mati?? atau jd tunggul?? tunggu tunggu tunggu tunggu.anwar mmg layak jd PM = PENUNGGU MAUT.hahha~~ anwar n PKR mmg pndai uat klakar~~