Selasa, 29 Disember 2009

LIDAH KONTOT - AKAL LAGI KONTOT



NGOOK YANG SOKONG ISA




GMI TERKEJUT MENTERI KATA SEMUA SOKONG KEKAL ISA – harakah daily

Gerakan Mansuhkan ISA (GMI) membidas kenyataan Hishammuddin Hussein bahawa semua pihak sepakat Akta Keselamatatan Dalam Negeri (ISA) dikekalkan.

Pengerusinya, Syed Ibrahim Syed Noh berkata, kenyataan yang dibuat oleh Hishamuddin itu tidak menggambarkan persetujuan semua pihak kerana pertemuan yang dibuat Kementerian Dalam Negeri (KDN) tidak melibatkan semua pihak.

GMI khususnya dan beberapa badan bukan kerajaan yang lantang menuntut ISA dimansuhkan seperti Suara Rakyat Malaysia (SUARAM), dan Jemaah Islah Malaysia (JIM) juga tidak dipanggil menghadiri sesi Pertemuan Awam dengan KDN bagi berbincang mengenai akta tersebut.

"Banyak prsoalan yang timbul daripada kenyataan Hishamuddin itu. Yang dikatakan sepakat (ISA dikekalkan) itu siapa? Siapa yang terlibat dalam pertemuan itu?

"Setahu saya badan bukan kerajaan seperti GMI, SUARAM dan JIM yang ke depan dalam isu ini tidak dipanggil. Bagaimana dengan bekas tahanan ISA, ahli keluarga, peguam yang ada pandangan berbeza dan meluas dalam isu ini?" soalnya ketika dihubungi Harakahdaily pagi tadi.

KAH KAH KAH…

woit… LIDAH MUNKEEE INI KONTOT…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK BOLEH BERCAKAP DENGAN RAMAI ORANG…kah kah

kah kah kah… MUNKEE NI JUMPA BANYAK NGOOOOK NGOK YANG TAK TAHU APA DIA HAK ASASI… kah kah kah..

woit… ADA NGOK YANG ANGGAP ISA INI HAK KEISTEMEWAAN MELAYU…. kah kah kah..

woit… ADA NGOK YANG ANGGAP ISA INI KETUANAN MELAYU…kah kah kah…

nota:
hanya satu cara untuk hapus isa.
hapuskan gerombolan.
bila gerombolan hapus maka isa hapus sama.




3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya maenteri gerembolan kekal dengan penipuan! Dia naik rege barang, dia sendiri kata tidak membebankan rakyat! Tak habis habis menipu mereka ni....dari dulu, kini dan selamanya

Unknown berkata...

obviously dia anak orang kaya, anak bekas pm lagi, tak pijak bumi, tak tau apa maknanya jadi orang miskin, bodoh akademik, bukan melayu, hodoh dan tak ada duit nak minum bir. obviously dia tak pernah jumpa ungkapan a govt of the ppl, for the ppl and by the ppl. let's get rid of these bourgeoisie, feudalistic leaders.

Tanpa Nama berkata...

obviously this minister tak tau apa makna rasisme atau diskriminasi sebab dia anak manja org kaya dan bekas pm. dia tak pernah miskin, hodoh, bukan melayu etc. tapi dia pandai minum bir. tak kelas la anchor. minum la heineken. baru tak poyo.