Rabu, 17 Oktober 2012

WAHAI KEKANDA KU MAHATHIR MUHAMAD





ANAK BERANAK 
MINTA DUIT DARI SOROS




SURAT ADINDA KEPADA KEKANDA

Tun Dr. Mahathir Muhamad
The Perdana Foundation
 4372 – Precint 5 Putrajaya

Kehadapan kekanda-ku yang amat-amat dimuliakan. Segala limpah kurnia sekelian alam ini hendaknya adalah milik kekanda-ku seorang. Segala kuasa dalam alam ini terpusatlah hendaknya kepada kekanda-ku. Segala gegak gempita seru sekelian alam ini hanyalah untuk kekanda-ku seorang.  Segala cerakawala dialam samesta ini hendaknya akan tunduk  kepada kekanda-ku. Amin.

Adalah adinda harap-harapkan surat ini akan menemui kekanda-ku  sekeluarga dalam keadaan sehat walafiat.   Adinda anak  beranak  juga dalam keadaan sehat walafiat. Inginlah   adinda memaklumkan disini bahawa keluarga adinda akan mengadakan kenduri Bar Mitzvah  untuk cucuanda  adinda yang kelapan. Amatlah bebesar hati kami sekeluarga jika sekiranya  kekanda  dan  isteri kekanda dapat bersama  menyerikan kenduri yang tidak seberapa ini.

Janganlah kekanda-ku risau tentang cuaca di New York. Pada tahun ini cuaca tidaklah seganas saperti ketika kekanda melawat George Bush dahulu. Jangalah risau tentang rambut  Cik Siti Isteri kesayangan kekanda. Adinda  berani memberi jaminan yang rambut Cik Siti   tidak akan ditiup  angin saperti yang berlaku dahulu. Ini janji seorang  Yahudi.

Kekanda-ku yang adinda sayangi,

Dalam surat ini adinda ingin menjelaskan beberapa pekara  yang akan dapat membantu kepentingan  kita bersama. Adinda amat-amat faham kenapa kekanda selalu  mengutuk Yahudi. Adinda teringat lagi bagaimana  kekanda telah menibai Yahudi  dalam  di Persidangan Negara Islam dimana kekanda sendiri  yang menjadi tuan rumah. Adinda faham ketika itu kekanda sedang meminta duit dari Saudi dan  Kuwait.

Dalam hal kelentong mengelentong ini adinda cukup hormat kepada kekanda.  Tabik spring untuk kekanda-ku tercinta. Kekanda-ku cukup pandai memilih masa, tempat dan pendengar untuk berkelentong. Malah pada hemat adinda dalam politik dunia hari  ini tidak ada sesiapa pemimpin dunia  yang memiliki keupayan dalam  hal kelentong mengelentong.

Adinda juga difahamkan perkataan kelentong ini berasal usul dari ‘keling tong’.  Adinda diberitahu Keling  yang dimaksudkan ini adalah warga India  yang ke hulu ke hilir membeli tin  dan botol kosong pada satu ketika dahulu di tanah air kekanda. Adinda juga diberitahu mengikut sejarahnya  kaki kelentong keturun jenis kekanda ini telah wujud lama. Dari zaman keSultanan Melayu Melaka lagi  telah ada  mamak...oppsss.. kaki kelentong yang melakukan porak peranda di Istana Sultan Melaka. 

Maka jelaslah disini bahawa kekanda memiliki keupayaan mengelentong yang turun temurun. Agaknya mengelentong ini telah lama tersemai dalam DNA baka kekanda-ku. Sebagai seorang Yahudi yang   amat arif dalam hal kelentong mengelentong ini adinda terpaksa mengakui bahawa kekanda-ku tidak ada tolok bandingan dengan Yahudi-Yahudi diserata dunia ini.

Kekanda Mamak...opps...yang amat dimuliakan,

Ingin adinda memberitahu bahawa  serangan kekanda terhadap Yahudi ini cukup menyerlah. Adinda diberitahu oleh ajen-ajen NGO yang adinda pasang dalam negara kekanda bagaimana Orang Melayu telah berjaya dikelentong sehinggakan mereka terlupa bahawa 24 dari 25 nabi-nabi yang wajib mereka ketahui adalah dari kaum Yahudi. Syabas kekanda-ku!

Hanya satu pekara yang merisaukan hati adinda apabila kekanda-ku menibai Yahudi. Pekara ini ialah tentang Palestine.  Adinda dari awal lagi memang tidak menyokong apa yang dipanggil negara Israel.  Biarlah adinda terangkan disini  walaupun adinda ini seorang Yahudi tetapi adinda ialah warga  Amerika. Adinda tidak pernah membantu Israel.  Malah ketika George Bush ingin bertanding adinda telah memberi 100 juta dolar kepada gerakan anti- parti Geroge Bush.

Adinda disini amat berbangga untuk memberitahu kekanda-ku bahwa   banyak  hospital, NGO di Gaza dan di Tebing Barat yang mendapat bantuan  dana Georgge Soros.  Adinda lakukan ini dengan senyap-senyap kerana  Yahudi yang baik ialah Yahudi yang senyap. Bukan saperti Mamak yang jahat ialah mamak yang bising

Dalam hal Yahudi  dan Palestine  adinda faham  akan latar belakang kenapa kekanda-ku semakin lantang menyerang George Soros.  Adinda yakin bahawa kekanda sedar dan tahu bahawa ramai Yahudi saperti  George Soros yang  tidak menyokong Isreal.  Mustahil kekanda tidak membaca risalah dan buku-buku tentang Jews Against Zionism. 

Tetapi adinda faham. Kekanda-ku buat hingar bingar tentang George Soros dan Yahudi ini agar Orang Melayu yang telah kekanda bangangkan itu akan terus bangang. Mereka tidak ternampak bahawa anak kekanda  sendiri   sudah berjaya menjadi pemilik kilang arak yang terbesar di Asia.  Kekanda kutuk Yahudi untuk tutup cerita kilang arak. Syabas, kekanda-ku.

Kekanda-ku yang bijak berkelentong,

Ingin adinda terangkan disini bahawa  adinda memberi duit kepada pelbagai NGO di Malaysia  bukan satu yang rahsia.   Satu dunia tahu George Soros memberi dana kepada pelbagai NGO di Asia, Afrika dan Latin Amerika.

Adinda  telah membuat dasar  agar dana George Soros diberi kepada semua NGO yang diyakini akan dapat membantu kewujudan demokrasi dalam dunia ini. Wakil adinda Puan Maureen di Hong Kong sering memberi tahu adinda bahawa   Open Society  Initiatives (OSI)  tidak pernah berlaku tidak adil dalam mengagihkan  dana kepada NGO di Malaysia.

Kekanda-ku Mamak Mahathir,

Sila tanya sendiri kepada  Datin Paduka Marina   apakah OSI tidak pernah memberikan dana kepada   Majlis Aids Malaysia?   Berapa kali ganda dana  OSI mencurah masuk  kepada Majlis Aids  berbanding dengan yang diagihkan kepada  SUARAM?

Dalam hal ini adinda kelihatan tidak berapa telus dan jujur apabila membuat kenyataan bahawa hanya SUARAM dan Malaysiakini sahaja yang  mendapat duit dari Soros.   Nampaknya persoalan yang adinda  timbulkan ini  amat bodoh kerana kekanda memang suka mengelentong dan memiliki tabiat membuat bohong. Ini dipanggil Auta Keling.

Adinda pernah diberitahu oleh Tun Musa Hitam dan Dr. Zahid Hamidi bagaimana kekanda   sering membuat muka deek dan terus  berbohong  ketika kabinet bermesyuarat .   Mengikut  Tun Musa inilah kekuatan budaya seorang Mamak Tongkang yang tidak pernah diketahui asal usulnya keluarganya. Malah adinda difahamkan Tun Musa sendiri nyaris akan dituduh merogol budak bawah umur jika Tun Musa tidak mengundur diri. Saheh kekanda-ku bijak menipu.

Memanda Mamak Kaki Kelentong,

Disini adinda ingin berterus terang memandangkan perhubungan kita  telah lama terjalin. Adinda sedar bahawa kekanda pernah menuduh si Yahudi  George Soros sebagai penyangak mata wang.  Tuduhan ini timbul kerana kekanda ingin menutup cerita bahawa kekanda sendiri pernah terbakar tangan ketika  cuba menjadi peniaga  mata wang pada tahun 1992.

Kekanda bernasib baik  kerana Bani Melayu bebal dan bodoh. Mereka tidak sedar bahawa 10 bilion ringgit duit Bank Negara telah hangus apabila  Mahathir Muhamad  cuba bermain mata wang dipasaran dunia untuk melawan George Soros.


Kekanda Mamak Kaki Kelentong,

Adinda amat-amat sedar bahawa pada ketika ini kekanda dalam keadaan yang merungsingkan. Dari laporan media dan dari laporan CIA yang sampai ke tangan adinda telah jelas bahawa pada ketika ini parti yang kekanda-ku tubuhkan itu akan mati tegak.

Disini ingin adinda bocorkan satu berita kepada kekanda-ku. Minggu lalu dalam satu soiree di New York secara tidak sengaja adinda telah terserempak dengan David Petraeus.  Sekarang ini si David ini telah menjadi Pengarah CIA. Adinda cukup kenal dengan keluarga budak ini. Ayah budak ini datang dari Belanda, satu kapal dengan adinda dahulu ketika kami mendarat  di New York. Tetapi keluarga   Petraeus ini bukan dari keluarga Yahudi saperti keluarga adinda.

Mengikut  labon si Petraeus    ajen-ajen CIA telah banyak masuk ke Malaysia. Ada yang menyamar sebagai guru, ada yang menyamar sebagai ahli perniagaan, ada yang menyamar sebagai agamawan – semua datang   untuk mengumpul maklumat.   Apabila mendengar labon  si Petraeus ini adinda hanya tersenyum.

Adinda sedar bahawa CIA juga  menaburkan dana kepada  pelbagai jenis NGO di Malaysia melalui  National Endowment for Democracy  (NED) dan International Republican Institute ( IRI). Tetapi dua-dua ajensi ini hanya ‘mengabihkan boreh’ berbanding dengan laporan yang diterima oleh George Soros.

Biar adinda berterus terang  kepada kekanda disini bahawa  CIA juga   terpaksa  datang berkali-kali ke pejabat George Soros untuk meminta laporan-laporan  NGO  ini. Ajen-ajen  CIA perlu membuat perbandingan  dan meneliti laporan NGO yang diterima oleh pejabat George Soros.


Laporan-laporan terkini dari NGO  Malaysia yang mendapat dana dari George Soros  menunjukkan bahawa jika pilihanraya diadakan secara telus dan adil maka  Uniited Malays National Organisation Baru akan kalah terok. Dari laporan CIA  juga adinda difahamkan bahawa parti United Malays National Organisation sedang merancang untuk menipu pada  pilihanraya yang akan datang.

Wahai Mahathir Muhamad,

Sedarlah bahawa CIA dan George Soros tahu rancangan penipuan yang sedang diatur. CIA tahu semua rancangan ini untuk memastikan parti kekanda terus berkuasa.  Tetapi sedarlah  bahawa CIA dan George Soros  juga sedang merancanag untuk memastikan pilihanraya yang akan datang ini bersih dan adil. Jika parti kekanda menang dengan cara penipuan maka kakanda akan lihat sendiri akibatnya. Ini bukan amaran. Ini satu janji dari seorang Yahudi.

Wassalam.

p/s . George Soros telah mengarah Puan Mauren ajen OSI di Hong Kong untuk mengeluarkan dana kepada Majlis Aids Malaysia.
p/s . George Soros minta maaf tahun ini dana  tidak dapat diberikan kepada Perdana Foundation yang telah melamar.


SATU DEMO MEGA WAJIB
8 TUNTUTAN TIDAK DIPEDULIKAN


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kehadapan kekandaku Mamaktir, tak usahlah kekanda dok kelentong lagi yang kekanda adalah melayu.Sekilas air di kolam sudah tahu malaon tu mamak keling botol ataupun mamak auta keling. Wahai kekandaku Mamak auta keling. Dulu kekanda telah tipu melayu 1Malaysia yang,saudara baik kekanda Pak Syeh Anwar memukul matanya sendiri sampai lembam, tapi baru kelmarin seekor jawa polis pencen telah menarik balik samannya pada Pak Syeh.Itu menunjukkan yang kekanda memang taik kelentong melayu.Sebab itu kekanda masih takut untuk menyuroh Lebai NajibTuya untuk bubar Parlimen.Lagi lambat bubar lagi cepat nyawa kekanda dan balaci kekanda lebai monggol ke tali gantung macam Sheikh Saddam.Sudah berapa kali kekanda nak kelentong melayu?Sekarang melayu telah bangun dari tidur,jika tidak duduk kat Felda kerja asyik konket siang malam,sebab cuaca sejuk.Sekarang cuaca panas akibat saham FGV dah menuju keparas harga sebiji telor ayam. Sungguhpun begitu ayam-ayam masih belum mogok untuk bertelur,kecuali PM 1Malaysia yang masih sorok telurnya dibawah ketiak bini.
Kekandaku Mamakthir,
Percaya pada takdir Tuhan kita yang telah menetapkan bahawa parti gerombolan united malay no otak akan bungkus pada PRU akan datang,sebab ramai yang dah sedar yang kekanda memang first class kaki kelentong dan merembat harta negara sampai habok pun kekanda sapu semua.Kekanda memang celaka punya manusia dalam sejarah kejadian manusia, sama taraf seperti Syaitan yang kekanda puja tu. Kah..Kah..Kah

Tanpa Nama berkata...

http://s16.postimage.org/dl1e6gaz9/Mahazalim_Ha_Ha_Ha.gif

Tanpa Nama berkata...

Kekandaku Mamak hentilah terus membeli rambut palsu utk isterimu.....
kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

lawak bodoh dr si mat ganja