Isnin, 29 April 2013

JANJI BERSIH TURUN KE JALAN RAYA MEMBUAT 3 TUNTUTAN




 KOMENTAR TUKAR TIUB
yakinlah kerajaan  pakatan rakyat selangor
akan jatuh
bukan kerana rasuah
bukan kerana tidak cekap
bukan kerana jual tanah rakyat

kerajaan selangor akan jatuh


JUSTERU
1 - jangan terima keputusan tipu
2 - tubuhkan satu spr baru yang bebas dan adil
3 - adakan pru sekali 


TIGA INI ADALAH  TUNTUTAN
JANJI BERSIH
Selangorku,29 Apr 2013
SHAH ALAM: Pakatan Rakyat (PR) mendakwa satu langkah agresif sedang diambil untuk membawa pengundi ragu ke Selangor melalui pengangkutan udara secara besar-besaran menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) hujung minggu ini.

Dalam satu sidang media, Pengarah Pilihan Raya PAS Selangor, Jaafar Shamsuddin mendedahkan beberapa senarai penerbangan berstatus ‘charter flights’ Malaysia Airlines (MAS) yang akan berlepas daripada Kota Kinabalu bermula 2 Mei sehingga 4 Mei ini.

PR percaya rancangan penerbangan khas ini akan membawa lebih 36,000 pengundi yang statusnya diragui sebagai talian hayat terakhir Umno-BN untuk merampas Selangor dan kekal berkuasa di Putrajaya.




Abdul Khalid: Umno flies in outsiders to vote in S'gor
SELANGOR Caretaker Selangor Menteri Besar Abdul Khalid Ibrahim has accused Umno of flying in outside voters, including army voters and especially from Sabah, to make up part of the electoral roll in the state.

Khalid said this when commenting on the 130,000 voters which appear on the state electoral roll, who he said the state was unable to detect through its democratisation project.

However, Khalid, who is also Selangor Pakatan Rakyat chairperson, did not provide any detail in his statement to substantiate his allegations, other than to say the claims were “based on intelligence”.

“Based on intelligence, we find Umno has carried out activities to bring in outside voters, especially from Sabah, using air transport.



TIPU PILIHAN RAYA
KITA TURUN JALAN RAYA
--------

8 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Yang datang turr tt taik taik dio je.....mereka dah bertapak di sini sudah 3...4...bulan...semenjak insiden lahad datu lagi....mereka takut rci kesan ic mereka ni takdak data......kalau kau ado masa ko pergi kl sentral jer....ko nampak lah puak puak ni bau ikan masin di angkut oleh sedara mara mereka ni......yang bau ikan masin tur...ahhh itu ler tando eh.....

Unknown berkata...

Saya sedia akan turun ke Jln Raya. Tukar Tiub, tolong bagi isyarat (tarikh & masa) utk turun jalan. kita tidak akan terima penipuan dalam pilihan raya. Terima kasih kpd TukarTiub kerana memperjuang utk rakyat.

chuta baling berkata...

Dah lama tak kena gas n watercannon. Tak sabar nak turun demo. Ini nikmat pejuangan yg boleh kita rasai bila kita dpt turun utk berdemo.

seksyen 6 berkata...

aku org selangor. cakap banyak tak guna laa.. kalau tipu pilihanraya, aku akan lawan habis-habisan.

hantar org luar undi tempat aku?
no way man!

Tanpa Nama berkata...

Jangan panik di saat-saat akhir ini.Sekiranya mereka merancang menipu, maka perancangan Allah lagi besar buat mereka.Teruskan berserah kepada Allah dan percaya sepenuhnya akan bantuan Allah bagi pihak yang mahu mencegah mungkar.Do not lose faith!

Tanpa Nama berkata...

Klu.aku nmpk muka bangla kt tmpt mengundi..aku bunuh bro..

Tanpa Nama berkata...

Sama sama kita menyeru kepada mana mana individu atau organisasi yang terlibat dalam konspirasi untuk menipu dalam PRU 13 ni mengambil gambar atau memberitahu pada pengurusan PR akan agenda yang akan dirancang , sedang dirancang atau telah dirancang untuk menipu dalam PRU 13 ni..Ingat kalau kita terlibat dalam MENIPU DLM PRU 13,,, satu hari nanti kita akan mendapat balasan buruk mungkin di dunia jugak,,,Dan kita mesti ingat kalau penipuan ini melibatkan ramai orang, pasti rahsia penipuan ini akan terpecah jua satu kari nanti dan semestinya kita tak mahu terlibat dalam penipuan yang busuk,,, Sama sama lah kita sebarkan maklimat ini kepada kawan kawan kita, samada dari yang bertugas di airpot sampai yang bertugas di bilik mengundi.

Tanpa Nama berkata...

Menanti hari keramat
menentang pemerintah bangsat
tiada yg dpt membunuh semangat
membara dijiwa rakyat

Bangun sekalian umat
bagai pahlawan melancar jihad
biar dibasahi darah dan keringat
Yg zalim pasti dilaknat!