Rabu, 22 Januari 2014

CONTOH GAGALIS TEGAR







GAGALIS TEGAR

NOTA INGATAN
kepada gagalis berita ini satu ingatan
kepada jantan dan balak
kalau perempuan tak nak
ertinya perempuan itu tak nak
tak perlu rayu rayu
tak perlu pujuk pujuk
carilah minah lain

yang selalu buat onar ialah jantan dan balak
bila minah belah mula marah 
cemburulah konon

pasal apa nak cemburu
pasal apa nak marah

ikan sepat bukan saekor

Lelaki bakar rumah kekasih selepas bertengkar
KUALA LUMPUR 21 Jan. - Seorang lelaki yang baru sahaja bertengkar dengan kekasihnya bertindak kejam membakar rumah yang didiami wanita terbabit bersama ibu dan tiga anaknya di Perumahan Awam, Desa Rejang, Setapak di sini awal pagi ini.

Suspek juga bertindak mengunci pintu rumah mangsa sebelum bertindak melarikan diri.

Dalam kejadian di tingkat lapan Blok H itu, mangsa, Sarliza Saidin, 29, melecur teruk di seluruh anggota badan manakala ibu mangsa yang dikenali sebagai Umi Kalthom, 63, dan anak perempuannya, Khalisa, setahun tiga bulan melecur di beberapa bahagian badan.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..INI GAGALIS TEGAR.... kah kah kah..

woit...KALAU PEREMPUAN TAK NAK .... CELAH LAAA.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK PAYAH RAYU RAYU....kah kah kah

kah kah kah.... SAMPAI BAKAR RUMAH... kah kah kah..

woit... DI NEGARA CHINA ADA 500 JUTA PEREMPUAN... kah kah kah..

kah kah kah.. DI INDIA ADA 500 JUTA LAGI... kah kah kah...

kah kah kah.. DI INDON ADA 100 JUTA PEREMPUAN... kah kah kah...

kah kah... DI SWEDEN ADA 4 JUTA  CUN DAN BERGETAH...  kah kah..

kah kah kah... PASAL APA SAMPAI BAKAR RUMAH.... kah kah kah




-------------

6 ulasan:

JANGAN TAMAK! 1 ISTERI SUDAH CUKUP berkata...

Ikan sepat bukan seekor tetapi purata lelaki-perempuan didalam dunia ini ialah untuk 101 lelaki didalam dunia ini ada 100 perempuan. Jadi mengapakah TT dan ramai lagi masih gagalis? Ini semua salah tukang jual agama macam Ustaz Azhar Idrus yang mengajar suami bagaimana caranya nak tipu isteri supaya bersetuju dimadukan. Bila seorang lelaki mengambil 2 orang isteri, ini bermakna 2 orang lelaki akan menjadi gagalis. 3 isteri bermakna 3 gagalis. 4 isteri, 4 gagalis. Ustaz patut ajar jangan jadi tamak. Kalau sudah beristeri, berilah peluang kepada orang lain untuk beristeri.

Lang berkata...

Inilah jantan poyo kononnya romantik sampai jadi bodoh dungu... dia nak apa sebenarnya dengan perempuan tu. Bak kata TT berjuta2 lemon perempuan di tempat lain. TT bila lagi?

Awanama berkata...

Otak Entot itulah punca banyak lelaki@balak jadi POYO...... Hanya KONTOL yang secoit mampu menjahanamkan seluruh badan juga seluruh umat di negara nya.

ENTOT dan KONTOL berpisah tiada , bagai KANGKONG dan LONGKANG juga sama.

Air longkang busok kotor kan ????

Awanama berkata...

Sepat pompuan tu best kot..

Awanama berkata...

Nasib baik tak guna C4. Dah orang tak hendak, kalau dipaksa pun tidak berguna. Sekarang perempuan lain pula tak ingin jantan baran macam ni

Arie_73 berkata...

minah ni lubang tanduk ni...kemut dalam ni..kahkahkah..poyo nyer mamat...