Rabu, 22 Januari 2014

WASPADA MAKHLOK EEE BUKAN MELAYU





MAKHLOK EEE

EEE KAKI TIPU
satu cara nak kenal eee adalah bila kita tengok mamat/minah ni time dia membebel.sejurus selepas membebel dia akan pandang muka kita,tp matanya akan tengok benda yg dibebelkan.eee buat begitu hanyalah utk raih simpati kita saja supaya kita yg tak ada apa apa hal akan menyokong dia dan marah mamat yg dijelingnya itu.tak susah nak cam muka dia tgk kita atau tak,hidung paruh dia akan tolong kita. on KENALI SIAPA DIA EEE
Anonymous
on 1/21/14

 EEE KERAJAAN MELAYU MELAKA
Tujuan Portugis datang ke Melaka pada tahun 1511 bukan untuk menjajah Melaka. Tujuan asal Portugis ialah untuk menawan Panglima Awang dan Panglima Hitam. Portugis ketika itu sedang berusaha mencari jalan laut dari benua India ke benua Amerika. Portugis perlu kedua- dua panglima ini untuk menjadi navigator di perairan Nusantara. 

Tetapi apabila sampai di Melaka, puak EEE telah mendesak dan menghasut Portugis untuk menawan Melaka. Tujuan puak EEE ialah untuk menjadi saudagar dominant di bawah kuasa Portugis. Sambil memberi segala bantuan dan maklumat kepada Portugis, puak EEE telah meracuni pemikiran rakyat Melaka. Dengan alasan, sultan yang ada sebagai zalim dan kejam, perubahan pemerintah tidak akan menjejas kehidupan harian rakyat jelata.

Termakan hasutan puak EEE ini, rakyat Melaka hanya berpeluk tubuh apabila tentera Portugis memusnah kesultanan Melaka. Yang menentang Portugis hanya orang-orang istana yang bukan pahlawan terbilang tetapi hanya kaki ampu- bodek ( seperti juga on SURAT TERBUKA KEPADA KETUANAN MELAYU
Anonymous
on 1/21/14
   EEE BETINA
TT, di YouTube ada seekor EE bernama Nooraini MYDIN (nama kegemaran Mamak) yang menyamar menjadi Melayu dan berdusta, memfitnah dan menjadi batu api. Si EE ini cuba membuat orang Melayu membenci bangsa-bangsa lain terutamanya kaum Cina. on JUJUR LAH KAMU BANI MELAYU



JUMPA EEE

JUMPA EEE

KETUK EEE DULU

KAH KAH KAH




-------------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Kalau naik 1 kapal dengan makhlok eee ini....sebelum sampai diperlabuhan...campak eee kedalam laut....bila dia tanya ''kenapa campak saya kedalam laut?''....jawabnya : ''kami tidak perlukan awak kerana sudah ramai eee penghasut didaratan'' ....kah...kah...kah..

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ini susahnya menjadi mahluk mamak ni...mahu memahami yang majoriti tapi jiwa tamil...hipokrit itu wajib...kalau miskin atau terdesak...potong leher tetap mengaku melayu....uhhh..bila mampu atau kaya....gua mamak atau india muslim...umm...bila jadi milionair.....gua indialah....bila jadi bilonair......selamba je dia mengaku ...gua pariah keling...lu apa mau......hahahahaha...payah jadi mamak ni...kesian.....mati mati dia mengaku melayu...hidup hidup kita kena goreng

Awanama berkata...

sebelum jumpa ular pun kena ketuk eee ni dulu... heh heh heh..

Lang berkata...

Eee pantang nampak peluang buat duit..
Eee pantang dapat pegang mikrofon...
Eee pantang diberi jawatan...
Eee pantang bagi betis...
Eee pantang dapt ruang...
Eee pantang tengok dahi licin...

Kalau jumpa eee dalam keadaan di atas... tolong perhatikan tindakan mereka... kita akan tahu perangai sebenar Eee.

Awanama berkata...

Eee ni kalo sensorang dlm kompeni.. mmg dia kuat mengulat.. masuk 2 ekor saja eee, boleh pitam staff2 dlm kompeni.. ada 3 orang, dipanggil jama' dlm bahasa arab, dgn 3 orang, sudah cukup utk mereka buat union dan lantik ketua.. sebab itu melayu penang boleh terpinga2 tak sedar2 hingga ke hari kiamat akan konsep kehebatan keling eee ni dlm hidup bermasyarakat..

Awanama berkata...

Saya ingat lagi dulu tahun 80an masa sek rendah masa tu hari raya aidilfitri jatuh selang sehari dgn deepavali. Saya pergi rumah my neighbour ni..dia mmg eee laa..diaorang mmg tak tgk rancangan menarik khas utk hari raya aidilfitri tetapi diaorang tgk rancangan tamil tv2 khas utk deepavali.

Awanama berkata...

Kalau jumpa eee dan jumpa ular..ketuk mahathir dulu..

Awanama berkata...

eee adalah suatu cabang spesis manusia tak guna.Jika dikaji secara saintifik spesis eee ini genetiknya hanya berevolusi untuk menghasut manusia.Sikap pemangsaannya tertumpu hanya kepada spesis melayu (lemah kena cucuk jarum).Kadar kejayaan,jatuh bangun spesis ini bergantung 100% kepada kewujudan bangsa melayu, tidak bersifat simbiosis ataupun penumpang tetapi eee lebih bersifat parasit membawa penyakit kepada bangsa melayu.