Jumaat, 13 Jun 2014

BILA ORANG JAHAT PANDAI BERCAKAP







KOMENTAR
bila orang jahat
bila lanun
bila penjarah
mula bercakap
inilah cakapnya


Anwar’s policies, red tape cause of Malays lagging in business, says Daim


Former finance minister  Daim Zainuddin said the lack of talented Malay entrepreneurs is due to the policies of Anwar Ibrahim when the latter was the finance minister.
"I do not want to blame Anwar, but when he took over as the finance minister in 1991, he changed the landscape.
"He took the easy option by giving out company shares and all of those who were close to him became rich," he told Berita Harian in an exclusive interview today.

KAH KAH KAH

please 

mister daim

you don't have

to prove you are

an imbecile 

and

a crook

kah kah kah



--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah...kah...kah...
imbecile ni kira celaka atau haramjadah?......
atau biawak......
atau babi....
kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

Tun Daim yang soci morni. Orang lain ajer yg rasuah yg bagi kroni kayer. Tun Daim cuma duduk rumah teres setingkat kos rendah. UMNO PEROSAK AGAMA BANGSA DAN NEGARA

Tanpa Nama berkata...

Nampak sangat tak? pembaca. Ahli politik yang jahat seperti Dr. Mamakkuti dan kroni-kroni nya, sekian lama bohong dan bodohkan orang ramai dengan cara "cakap opinion sahaja" ,iaitu cakap secara pendapat sahaja.

Cakap-cakap yang benar ada-lah cakap-cakap yang di sokong dengan angka-angka dan statistik yang menyeluruh dan kena disokong dengan bukti. Ya lah, kena buat kajian dan paparkan hasil kajian-nya di hujung cakap-cakap itu.
Kalau takda masa atau malas nak buat kajian, senang saja, tambahkan ayat "Hanya pendapat saya". Maka pembaca tahu lah bahawa cakap-cakap itu cuma cakap-cakap sahaja dan bukan fakta.
Orang jahat seperti Dr. Mamkkuti dan kroninya tipu orang ramai dengan cakap-cakap separuh benar dan licik. Penipu yang pandai cakap, itu dia.
Wahai pembaca, kita kena sentiasa tanya "Mana bukti nya?" supaya tidak di tipu olih penipu licik yang pandai bagi pendapat yang seolah betul tetapi tak betul atau setengah betul. Sekian.

Tanpa Nama berkata...

Pada Tun Daim .... Cukup2 la lupakan la dunia ni ingat la pada hari akhirat yg akan d tempuhi .... Masih ada masa lg untuk perbetulkan apa yg trsilap .....

Unknown berkata...

KEPALE BUTO KO LA DAIM..!!!