Jumaat, 13 Jun 2014

INI AUTA KELING






KOMENTAR

untuk pengetahun
orang ramai
sebelum malik husin
bawa pekara ini
ke dalam biro politik pkr
si malik ini
sudah bincang pekara ini
dengan ketua umum

saje nak beri tahu

 13 1 0 21

Dr Xavier beri masa 48 jam kepada Malaysiakini

 | June 12, 2014
Menerusi laporan tersebut, saya dapati ia berniat jahat, fitnah dan tidak benar sama sekali
Dr Xavier JeyakumarKLANG:  Ketua Cabang PKR Kota Raja, Dr Xavier Jayakumar  memberi masa 48 jam kepada portal MalaysiaKini yang mengeluarkan artikel mengaitkan beliau dengan kes rasuah bersama dengan Abdul Malek Hussin (Pegawai Komiti Pilihanraya PKR).
“Saya merupakan ahli paling lama di dalam Parti Keadilan selama 15 tahun, saya telah menghabiskan tenaga dan masa saya dalam menegakkan keadilan di Malaysia dan pada masa yang sama saya turut perjuangkan kebebasan dalam media.


KAH KAH KAH

woit
jangan risau
tok nenek moyang 
kita dah cakap
semua ini
auta keling

KAH KAH KAH



-----------

6 ulasan:

Unknown berkata...

Gua sangat setuju..kerena gua pernah dikelingkan oleh keling..nampak macam real tapi tipu ini betul2 berlaku kepada sesiapa yang pernah melalui pengalaman seperti ini sila nyatakan jgn takut atau malu2 mcm donut dan dodol..!!! Hahahaha

Tanpa Nama berkata...

najib suwey!
najib suwey gi cakap spain menang!
suwey punye najib spain tgh kalah 2-1!

Tanpa Nama berkata...

waaaaaa!!!
ini najib suwey 3x ganda!!!

Tanpa Nama berkata...

huwargghhhh!!!!
ini suwey najib + suwey rosmah = 4x suweyyyy!!!!

Tanpa Nama berkata...

PATUT RAMAI KELING JADI PEGUAM.

SUKA AUTA KELING.

EEEEEEEE PUN TERMASUK SAMA.

KAH KAH KAH.

KAKI KELING-TONG..

Tanpa Nama berkata...

Keling..even dia jiran sebelah rumah anda pun jangan percaya..tgk jadi pada saya..sb title jiran sebelah saya bagi duit nk beli barang special offer lepas keling ni promo..last2 de prob sampai la ni x pulang2 duit..mcm2 alasan..itulah keling..walau da bertukar jadi kristian ka hapa ka perangai TETAP SAMA...