Isnin, 15 September 2014

MENYERANG MUSUH





KOMENTAR
dalam perjuangan
musuh adalah musuh
lagi jahat musuh
lagi zalim kerajaannya

united malaya national organisation
musuh anak semua bangsa
ini kerajaan zalim
wajib dilawan
wajib ditentang

apa saje isu
yang merobek
yang menghakis
yang dapat melahirkan kebencian
yang dapat menimbul kemarahan
wajib dimainkan
untuk menyhernag musuh

Jangan main isu royalti dalam kempen

 | September 14, 2014

Kerajaan pusat tidak seharusnya menjadikan isu royalti sebagai bahan kempen dalam PRK N.01 Pengkalan Kubor.
hassanPENGKALAN KUBOR: Kerajaan BN disarankan supaya tidak membangkitkan isu royalti semasa berkempen dalam PRK N.01 Pengkalan Kubor.
Penasihat Jentera Operasi PAS PRK N.01 Pengkalan Kubor, Haji Takiyuddin Hassan berkata isu yang melibatkan pembayaran royalti tidak perlu dibangkitkan BN dalam berkempen di Pengkalan Kubor kerana masih lagi dalam perbincangan mahkamah.”Isu royalti masih lagi berada dalam perbincangan mahkamah dan jika mana-mana pihak membangkitkan isu ini, pihaknya akan mengambil tindakan kepada pihak yang melakukannya,” katanya.


PAS harus hentikan kempen isu royalti 

minyak, kata Tok Pa - 

PAS perlu menghentikan kempen menuntut royalti minyak di Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Pengkalan Kubor kerana Putrajaya sudah pun memberikan wang ihsan kepada Kelantan, kata Mustapa Mohamed.

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan itu berkata, isu royalti yang dimainkan PAS itu tiada maknanya kerana sumbangan wang berkenaan sudah pun disalurkan kepada Jabatan Pembangunan Persekutuan (JPP).



BN khianat tak beri royalti, tak selamat dunia akhirat, kata Nik Aziz

14 Sep — Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini mengutuk sekeras-kerasnya tindakan kerajaan persekutuan Barisan Nasional (BN) yang tidak memberikan royalti minyak kepada Kelantan. Bekas menteri besar Kelantan itu berkata, tindakan kerajaan persekutuan itu jelas…



KAH KAH KAH

woit
pasal apa
ada dua pandangan
tentang royalti 
satu kata tak leh
satu kata tibai

yang mana youji
yang mana pasma

KAH KAH KAH


-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kih kih kih...

sedang olah persetujuan ker?

Tanpa Nama berkata...

Hj Takiyuddin nie pemimpin PAS senior kek Kelantan....caro berfikir cam musuh dlm selimut....patut Gerombolan la yg tak bagi bising pasal royaliti minyak....PAS patut ada briged Al Qassam ....cari musuh dalaman...baru la organisasi jd bersih...