Isnin, 10 November 2014

SEORANG NELAYAN








Hadi perlu berundur demi Pakatan dan masalah kesihatannya, kata sumber



Abdul Hadi Awang sedang dipujuk rakan-rakannya agar berundur demi masa depan PAS dalam Pakatan Rakyat (PR) dan masalah kesihatannya yang tidak melayakkannya untuk terus memimpin parti Islam itu, kata sumber.
Mereka memberitahu The Malaysian Insider jika Hadi bersetuju, parti Islam itu boleh memperbaiki hubungan mereka bersama PKR dan DAP yang semakin keruh disebabkan sikap dingin presiden PAS itu.
Hadi tidak menghadiri Mesyuarat Majlis Presiden PR sejak tidak bersetuju dengan tindakan PKR dan DAP untuk menyingkirkan Abdul Khalid Ibrahim sebagai menteri besar Selangor pada Ogos lepas.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/hadi-perlu-berundur-demi-pakatan-dan-masalah-kesihatannya-kata-sumber#sthash.lRXkjSzN.dpuf



KAH KAH KAH

my lord

fishing is better
than sleeping



i've nothing
to add
i rest my case
to pasma my lord

KAH KAH KAH


-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mati lebih baik bagi tuang presideng yg kaki mungkir janji...........
agar kurang penyeksaan kelak........
kah....kah...kah....

Emer berkata...

Sekalipon saya tidak bersetuju dalam kebanyakkan tindakan politik TG Hadi namun saya tidak sangguo meminta dia mati. TG mungkin tidak cerdik berpolitik lewat ini tetapi beliau mempuntai ilmu agama yang tinggi. Letaklah dia ditempat selayaknya (sebagai murabbi/pendakwah). Marah kita kepada mahkluk jangan sampai mengundang kemarahan Allah. Gugur jawatan Presiden parti tidak menggugurkan ketinggian ilmu tauhidnya!

Tanpa Nama berkata...

macam mana orang orang melayu ber fikir...??? padan lah sana sini orang orang melayu rata rata miskin , malas , minta di suap siang malam , tak ber tanggung jawab ngentot pandai sampai buang anak , dan bahalol giler merempit , menipu dan mungkir janji.

budak nelayan gagal pun boleh di pilih angkat jadi pemimpin. ini sudah baghal tahap keldai.

myanmar pun tak bahalol.

Tanpa Nama berkata...

Hj Hadi wajib berundur memimpin Pas demi maruah Pas dan dirinya.

Jadilah Mubaligh lebih sesuai bagi Hadi. Tumpukan waktu dlm usia tua ini menulis kitab agama yg ada nilai akademik.

Abad ini bukan selayaknya bagi Hadi utk pimpin anak muda yg mempunyai visi politik islam progresive bukan islam extremis .

Islam dekad ini memerlukan iltizam inclusive bukan exclusive. Islam milik Allah ini seharusnya melindungi digniti kemanusiaan setempat bahkan global.

Islam abad ini harus diterjemah menegakkan maaruf dan mencegah mungkar secara lebih bijaksana , agar Islam pemilik Allah ini bersifat Adil atas seluruh makhluk diatas bumi Nya.