Sabtu, 31 Januari 2015

BERITA DARI FACE BOOK






FACE BOOK


Teguran tajam dari ayahanda YM Tengku Puji itu terungkap datam kalimat seperti berikut:
"Kuatkan PAS bukan pemimpin. Pemimpin boleh datang dan pergi. Presiden yang sepatutnya letak jawatan bukannya ahli. Kerana pentingnya penyokong berbanding pemimpin. Bila 20% ahli sudah tidak setuju tarik diri saja la. Jangan tunggu 50% ahli tak suka baru nak turun.
Sekarang ni pimpinan anta (Haji Hadi) sudah tak betul. Tentang sahabat dalam parti sendiri dan tentang sahabat datam parti orang lain. Ini bukan sifat seorang pemimpin islam.
Saya dulu masa 5 peratus orang tak suka saya terus letak jawatan, begitu juga masa zaman Dato Asri Muda. Saya berjuang dalam pas lagi lama dari anta(Haji Hadi) dan kita perjuangkan PAS bukan PEMIMPIN.
Kerana perjuangkan PAS akan menaikan organisasi tetapi bila perjuangkan PEMIMPIN akan menaikan pemimpin itu sendiri saja, datang masa yang sama, organisasi berkemungkinan akan jatuh pula"



-------------

5 ulasan:

sizzly7761 berkata...

Dengar tu Hadi Awang...jgn rasa kita saja yg layak memimpin...letak jaqatan tak akan hilangkan bisa jika pemimpin itu berkarisma dan tidak meraban dengan fitnah pil kuda...

Amuraria berkata...

bila perasan tanpa perasaan ! ABU & lawan geng pro 'UG' sampai last !

NonameZ berkata...

Kalau hj hadi kekal presiden sampai pru14, kita buat kempen UNDI ROSAK utk kawasan pas bertanding!!

cucu mamak kutty berkata...

nampak2nya angan2 rakyat akan terus berpanjangan le....BM akan perintah malaysia terus2an,kompom kezaliman terus menerus

Tanpa Nama berkata...

Lama tak dengarcerita brader ne. Pegang ideologi ape skarang.