Isnin, 9 Februari 2015

APA ITU GILA





  1. Gila - Wikipedia Bahasa Melayu, ensiklopedia bebas

    ms.wikipedia.org/wiki/Gila
    Translate this page
    Gila ialah satu gejala atau tanda kurang siuman yang merujuk kepada manusia di mana mereka tidak mampu membuat pertimbangan seperti biasa. Gila juga tidak menggunakan akal








Jangan ukur Hudud dengan akal

 | February 9, 2015
Masyarakat sudah tidak menghormati undang-undang yang ada.
SHAH ALAM – “Sesiapa yang mahu hidup di tempat yang tidak melaksanakan hukum hudud dipersilakan dengan syarat jangan hidup di bumi ALLAH”, tegas Timbalan Ketua Pemuda Pas, Muhammad Khalil Abdul Hadi dalam laman Facebook beliau.


KAH KAH KAH
woit
kalau tak guna akal
guna apa?
guna kayu pembaris?
kah kah kah
kah kah kah










----------

7 ulasan:

Awanama berkata...

Perkara ghaib tak mampu dicapai akal. Tetapi sebagai orang Islam kita wajib percaya pada syurga neraka & malaikat.

Awanama berkata...

Kayu bbarih buat ukur kote buleh la.

DD KAYBEE berkata...

Wow...ini statement panglima ali baba bujang lapuk...yap iseng mata hadi lembab iseng....aaahhh..itu bukak nya..tutupnya pulak...ampu iseng semak tilum....mcm mana boleh jadi timbalan ni....wow...takut mak nyah....bumi ni dia ada share.....kakakakka

Awanama berkata...

Maksudnye zaman tok kenali,tok ku paloh,tok ku abbas,fadil noor&wali2 dulu dorg smuanye x layak duk atas muka bumi ni dulu la...patut la cepat sgt arwahnya?? Ada ka ptut cmni pemikiran ostak2 timur tgh,tu lah..ngaji kt unibersiti hanya dpt maklumat je,ilmu x nak cari,jnji dpt gaji beso & brpangkat pastu nk bodoh2 kn org mlayu lain! Jgn buat gila oiiii hadi junior! Kahkahkahkah

Awanama berkata...

Selama ini Timbalan Ketua Pemuda Pas, Muhammad Khalil Abdul Hadi hidup di tempat yang melaksanakan hukum hududkah? Oleh itu dipersilakanlah berpindah ke negara Arab, Iran atau mana2 negara yg melaksanakan hukum hudud.
Atau pergilah halau orang Israel, Amerika, Jepun dll tu supaya jangan hidup di bumi ALLAH ini. Muhammad Khalil Abdul Hadi ni dah cukupkah akalnya atau gila?

Awanama berkata...

Bapak dah gila u-turnt..anak pulak dah gila meraban..menantu pulak dah jadi komik gila-gila..asik kene gelak je..

Awanama berkata...

Kominis jangan masuk campur pasal hudud. Kominis cuma guna hukum bunuh kalau tak ikut arahan. Tak percaya tanya Leonid Bresnez.