Isnin, 9 Februari 2015

HANYA TUKAR TIUB BERANI LAPOR






KOMENTAR
akhbar the new york times
akan bocorkan kesah china tembam
yang bernama  taek jho low
bagaimana taek ini 
menjalankan  penipuan 

bagaimana taeik ini berjaya
melarikan duit 1MDB

berita pasti memaparkan
kerja jahat ini dapat dilakukan
dengan bersekongkol dengan anak rosmah

400 juta ringgit duit 1MDB
telah digunakan untuk buat filem
150 juta ringgit untuk
beli flat anak rosmah


Monday
The Mysterious Malaysian Financier


  1. Anak Rosmah, Penerbit Filem The Wolf Of Wall Street Bakal ...

    www.ohbulan.com/anak-rosmah-penerbit-filem-wolf-...
    Translate this page
    Feb 20, 2014 - Filem itu diarahkan oleh Martin Scorsese manakala anak Datin SeriRosmah Mansor iaitu Riza Aziz, hasil perkongsian hidup bersama bekas ...
KAH KAH KAH

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

MELAYU CINA TIPU

-------------

8 ulasan:

kampong lad berkata...

budak cina penang ni memang pintar.
samada dia guna (salahguna) kepintaran dia, itu hal lain. you carry your own burden. the question is takdak ka budak2 melayu yg cerdik?

Awanama berkata...

ini dinamakan merompak secara berjemaah.. anak rosmah menjadi imam manakala taek terjulur sebagai bilal. kah kah kah !

ini bukti yang amat baik yang mana kapitalis tidak mengenal ugama.. apatah lagi bangsa..

sekarang gwa tgu fatwa.. apakah hukum melayu dan cina merompak bersama-sama.. melayu tak makan babi tapi cina makan.. kah kah kah! dan terakhir, apakah hukum mendengar lagu ziana zain ?

Awanama berkata...

dia nampak bijak sebab ayah dia bijak,

jantan takubin pun nampak bila ayah hebat.

err (pembangkang Selangor and sekutu je) yang rasa hebat

Generasi bundle

Awanama berkata...

kata lebai labon dari negeri antah berantah..siapa lawan kerajaan ialah bughah..kahkahkah..siapa peluk k pop pun bughah..kahkah..siapa cium datuk shah rukh khan tidak bughah..kahkah..

Awanama berkata...

Cina ni bijak menipu.Yang bodohnya adalah melayu jenis ketuanan yang bangang, sama bangang dengan PM1Penipu tu.kah...kah...kah...

Bila lagi nak tipu melayu.Guna cina untuk tipu melayu.Nampak sangat sudah tipu diri sendiri.kah...kah...kah...

Ini mesti salah nuar brahim.kah...kah...kah..

Awanama berkata...

bhai....

apa jadi dgn duit rakyat rm2.6juta selangor yg klaidh bagi kat kuncu2 dia tu? senyap aje...

Awanama berkata...

Mat Bahalol bijak ambik Cina Tembam buat kerja lahanat...

1 Mat Dah Bahalol dan Cina Tembam macam Adik Beradik badan sama besar , kontol sama kechik....

Orang orang Melayu lah paling bahalol , sudah miskin papa kedana si kahanat pun di angkat jadi ketua.

Salam berkata...

HASIL DARI PEMERINTAH BANGSAT!!!
NEGARA INI SEDANG MENUJU KEHANCURAN,JADI LAWAN TETAP LAWAN!!!