Selasa, 10 Mac 2015

MEMANG RAMAI







RAMAILA
Ramaila jugak! Sama ramai dengan hari kematian tok guru. Tanda 2 insan disanjungi. Andai mad maslan ke mati, hasan malek ke penjara, tok mah ke masuk jel, tok jib ke padam, adakah akan begini rakyat menangisi? Adakah rakyat turun dijalanan minta najib dibebaskan? 

Rasanya monyet pn bersorak dalam hutan. Ada kawan nama zamberi ngah loden, Katanye kalau tok det mati, dia nak gi kencing ataih kubor tok det! Janganlah hari2 akhir kita dihina macam tu sekali! Tahniah pada Anwar dan kak wan berjaya didik anak jadi pejuang tak kira gender. 

Memang dasar pemerintah cukup berjaya menghasilkan sekarang ini, satu rumah, ada satu pondan. Kebangkitan anak2 WAWI melakar sejarah, menarik gelora anak2 muda. Rugi ada yang bapa tok guru anak jadi pengecut. Itu tandanya mengaji tak habis. Iman memang tidak boleh diwaris.

 Darah pejuang akan hanya lahir dari darah nenek moyang pahlawan tidak didendang. Tak kiralah Anwar bebas ke tidak janji rakyat sudah berani. Al ustaz vs ulamak lah sangat dok on TAK RAMAI KAH KAH KAH
Publish | Delete | Spam
Qaseh Bonda
on 3/9/15


-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Runsing gwe musibah bertimpa datang..lepas satu-satu..lebih runsing lagi pergolakan didalam p.a.s tentang issue-issue keutamaan....gwa simpati terhadap kaum keluarga anuar Abraham, moga-moga lebih tabah..