Selasa, 10 Mac 2015

SILA TONTON - SILA BACA





NEW 

WORLD 

ORDER



Dr M: TPP bawa agenda kuasai dunia
PUTRAJAYA - Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPP) yang sedang dirundingkan 12 negara termasuk Malaysia adalah sebahagian daripada agenda kuasa besar dunia untuk memaksa negara lain menerima sistem ‘satu dunia, satu kerajaan’ yang diperjuangkan mereka.

Mahathir Mohamad berkata, perjanjian perdagangan bebas (FTA) itu, yang dinaungi Amerika Syarikat digunakan untuk menghasilkan gagasan baharu dunia dikenali sebagai New World Order, iaitu dunia tanpa sempadan yang ditadbir oleh satu kerajaan di bawah satu sistem yang sama, tanpa mengambil kira kedaulatan sesebuah negara.

“Hari ini, mereka cuba untuk laksanakan TPP. Ia bukannya ‘perkongsian’. Semua negara yang terlibat dalam perjanjian ini akan tertakluk di bawah lebih banyak peraturan daripada sebelum ini.


 ARKIB BACA SEKALI LAGI:
http://tukartiub.blogspot.com/2014/05/bersedia-perang-akan-pecah.html

The study found that the UK has just 5.2 years of oil, 4.5 years of coal and three years of gas before it completely runs out of fossil fuels, said the researchers at the Institute based at Anglia Ruskin University, in the East of England.... dipetik dari RUSIA TODAY

Minggu lalu lebih dari 20 orang telah terbunuh di Vietnam. Kematian ini adalah akibat rusuhan anti-China yang telah merebak di Vietnam. Kilang-kilang milik China telah dibakar dan buruh China pekerja kilang telah diserang.


-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Budak lahanat saja yang aniaya bangsa sendiri

Iru lah kerje BARUA , kalau tak macam mana nak kaya ber gaya.