Selasa, 10 Mac 2015

MENJUAL KETAKUTAN






SEORANG TOWKAY



PERNIAGAAN TUA


air mineral botol kecik dijual dgn harga RM1.00 sebotol. Jadi kita tahu la ni air mineral adalah lebih mahal drp petrol. Tetapi jika air botol kecik ini disalutkan dengan bacaan doa oleh "penjual agama" yang boleh "online" direp (direct) dgn Allah, harga pasarannya dah jadi RM4.50. Jadi saya (Panglimo Potaseh) mencadangkan, apakata kita kidnap "penjual ugama" ini, bawa dia ke tasek Semenyih paksa dia doakan air empangan tersebut. Impaknya sudah tentu semua penduduk Selangor (kafir & islam) akan terang hatinya, pelajar sekolahnya semuanya akan dapat"A". Ye tak?. on TOWKAY AGAMA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/28/15

KAH 
KAH KAH
KAH KAH KAH


-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah inilah lawak paling cool aku penah baca# komeng ahmeng

Tanpa Nama berkata...

Sah. Ponangan potai potaseh mmg bebiso.hahahaha Cukup moncorah! Jolobak jolobu

Tanpa Nama berkata...

Woi..mana boleh doakan satu tasik...Allah Taala akan murka. Nanti dia tak dapat komisen. Modus operandi jampi air sama dgn memasak Char Koay Teow. Tak boleh masak 10 orang makan, satu belanga sekaligus. Kena masak satu per satu.

Bila la Melayu nak sedar? Seekor melayu, pabila diberi sedikit kuasa, pangkat dan mula ada pengaruh, perancangan nak menipu pun akan bermula, membodek dan mengkepalabutuhkan orang lain adalah rukun melayu berketurunan kepalabutuh.