Rabu, 11 Mac 2015

SIAPA YANG DATANG?




KOMENTAR
tidak ada ketua bahagian
dari johor yang datang
kecuali hishammuddin

tidak ada ketua bahagian
dari sabah yang datang
kecuali bung mokhtar

muhyiddin dari johor
shafie dari sabah

maknanya muhyiddin dan shafie
telah menjadi tim
untuk terajang najib



'Umno jumpa PM patutnya dialog tapi jadi sehala'

'Dialog' Najib Razak dengan pemimpin Umno bahagian berhubung isu syarikat pelaburan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) di ibu negara pada Ahad akhirnya berlangsung sehala.

Seorang pemimpin akar umbi Umno yang hadir ke program itu memberitahu Malaysiakini, program di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) itu menjadi taklimat sebelah pihak.

Walaupun begitu, kata sumber, jika selepas ini audit mendapati benar-benar berlaku penyelewengan seperti didakwa pembangkang dan pembocor maklumat, tindakan undang-undang perlu diambil.

“Siapa sahaja tidak terkecuali (daripada undang-undang),” katanya.

Pertemuan dihadiri kira-kira 160 ketua Umno itu walaupun pada mulanya dilihat bakal menjadi medan menuntut penjelasan, ia sebaliknya berakhir dengan senyuman.

Malah, secara tidak langsung dilihat cuba menggambarkan dukungan akar umbi parti Melayu itu kepada Najib yang diasak hebat dalam isu 1MDB oleh pembocor maklumat dan pembangkang.


KAH KAH KAH

woit 
putar
jangan tak putar
tipu
jangan tak tipu
tipu lagi melayu

INI PUTAR ALAM


----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila lagi nak tipu melayu?inilah masa yang terbaik.Tipulah puas-puas sebelum melayu humban Umngok masuk dalam tong jamban.kah...kah..kah...

kampong lad berkata...

kuasa pemilih dilebarkan sampai ke cawangan2 (undi akar umbi katakan),
kenapa hanya panggil ketua2 bahagian? ertinya ketua bahagian masih berkuasa penuh keatas cawangan masing2. itu yg aku nampak. undi akar umbi...taik lembu jantan.