Isnin, 6 April 2015

LAGI PUNAT KELUAR





Yakin jangka hayat Pasma tak lama

KUALA TERENGGANU – Jangka hayat Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (Pasma) dijangka tidak bertahan lama sekiranya NGO itu mewujudkan parti baharu.

Pengarah Pilihan Raya Pas Terengganu, Ariffin Deraman dalam nada sinis mengalu-alukan penubuhan parti baharu Pasma, turut menyifatkan tindakan itu akan hanya menyebabkan Pasma berdepan risiko cepat mati.

Menurutnya, keadaan itu mungkin berlaku terhadap Pasma jika NGO itu benar-benar menubuhkan parti baharu berdasarkan keadaan parti serpihan Pas sebelum ini yang tidak mampu bertahan lama dalam politik negara.

“Kita setuju kerana kalau tubuh parti baharu, cepat mati (tidak bertahan lama) dan kita yakin kerana parti sebelum inipun sudah mati (bubar).


KAH KAH KAH

woit
kah kah kah
satu lagi punat sampai
ini punat dari ganu
kang kang kang
makang ikang

APA PUNYA PUNAT


------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa apa Ganu semua bahalol saja

Ada Minyak tapi masih papa kedana

Amanat saja banyak , otak masih tahap Keldai

Tanpa Nama berkata...

kih kih kih...

punat jelebu tak ada ka?

Tanpa Nama berkata...

Tulis kat dahi daia soalan.SAPE MU.MU ALLAH KE. tapi sebenranya bodoh nak mampus

Tanpa Nama berkata...

punat kepala butuh......
takut sungguh pas pada pasma...........
apa punya lancow..........
kah....kah....kah.....

Arie_73 berkata...

mmg pemimpin pas ni bangang..terutama dr ganu..serpihan PAS..Berjasa..Hamim..pro Umno..sbb tu mampus awal..skrg ni PAS pro Umno...PasMa pro PR...saper yg akan mampus dulu..?..cer jwb..

Tanpa Nama berkata...

Komen d mung seme lg bahalol...yg dia cakap brdasarkan sejarah...tgk berjasa..islah dan ntah apa lg.seme dr arwah jd mu ingt dia ni tkut ke pasma jd parti???....klu kita sndiri bshalol jgn duk kata org bahalol...tt pn asyik kutuk PAS aje...ingt PKR tu kuat sngt ke???...kesian tt ngn pas pn.meroyan dgn umno najib pn meroyan....

Tanpa Nama berkata...

Yang takut pada PASma ni hanyalah geng Hadi pil kuda dan Din jin.Yang lain semua cool.Yang poyo cuma yang sewaktu dengannya.kah...kah...kah...
Yang menggelabah lagi adalah gerombolan ketuanan melayu.kah...kah...kah...