Rabu, 3 Jun 2015

INI SUDAH BERAT





KOMENTAR
amat jelas 
najib sekarang tak ada sokongan
haron din dari pas pun
dah mula tibai



Haron Din: Ada perkara besar diselindungkan PM


GOMBAK - "Ada perkara besar berlaku dalam 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang diselindungkan oleh Najib T Razak," kata  Haron Din.
Jika tidak katanya, mana mungkin  Muhyiddin Yassin secara lantang boleh bersuara agar semua ahli lembaga pengarah syarikat pelaburan itu dipecat serta-merta.
"Nampaknya semakin parah (1MDB), PM dan TPM sedang bertelagah tanpa dapat diselindung lagi. 
"PM nampaknya sudah berang dengan komen daripada TPM dengan menyatakan mana-mana menteri yang tak bersetuju dengannya polisi kerajaan menangani 1MDB, sila letak jawatan sekarang. 
"(Perkara) ini jelas merujuk kepada TPM," katanya ketika berucap pada perasmian Muktamar Dewan Ulama Pas Pusat ke-54 di sini, hari ini.
Pada 30 Jun lalu, Perdana Menteri meminta anggota Kabinet yang tidak bersama dengannya dalam usaha pemulihan 1MDB agar meletak jawatan.
Mengulas lanjut, Haron turut menyindir Perdana Menteri berikutan jawapannya di Parlimen mengenai dana 1MDB dari Kepulauan Cayman yang dibawa balik ke sebuah bank di Singapura hanyalah satu penipuan semata-mata.
"Malangnya bank di Singapura menafikan tidak ada wang 1MDB yang masuk ke Singapura.
"PM menarik balik jawapan bertulis itu dan membetulkan balik dengan mengatakan bukan wang tunai yang dibawa dari Kepulauan Cayman ke Singapura tetapi aset yang dibawa," katanya lagi.

KAH KAH KAH
woit
ini sudah berat
ini sudah melimpah
haron din pun tercabar
jelas najib bersendirian

APA PUNYA BERAT

-----------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Nbos.aku la bos tu kata jib goat dgn hutang-hutangnya.jaga-jaga nanti dia kata.u are fired.ikut style donald trium.tak pasal-pasal pak mak menteri jadi macam kakitangan mas juga.nasib jib goat baik sikit je.jika terpalit isu mas pula.alamak bertambah sadis la jadinya

Awanama berkata...

HARON DEEN ini tak boleh lawan BON BON mula lah kata macam macam

Macam sudah mimpi nak jadi TPM pulak dah

Sokong Mohideen jadi PM , boleh jadi TPM pulak dah

Ikang Al-Tolol tak layak jadi TPM pon bahasa jawa pun tak leh cakap

Hanya FUK FUK FUK , semua budak bahalol boleh cakap

Ada Hantuuuuuuuuuuuuuuu............

Awanama berkata...

Ada perkara besar yang di selindungkan oleh Najib?!??? Apa lagi yang lebih besar dari Rosmah��?

man man berkata...

Gali3 lubang akhirnya kena terajang.

Awanama berkata...

lakonan harun din...........