Selasa, 7 Julai 2015

APA KHABAR TUN MUSA





AP

KHABAR 

TUN MUSA
ucapkan
selamat berpuasa
lama tak dengar berita
saje tanya
manalah tahu 
kalau ada apa apa

SELAMAT RAYA




---------------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Apasal dengan tun musa ni

Awanama berkata...

Presiden Parti Rakyat Malaysia kot....

aauuww berkata...

Dia pun seram juga...kalau pru 14 nanti pakatan menang maka kes memali akan dibuka semula...Ibarat telor seraga...pecah sebiji pecah semua...jeng...jeng..

Nazrio berkata...

menatey beghook betuL tim TT whoLe famiLy...
tun moses ker bomb nak meLetop hari jumaat tu

Awanama berkata...

Apahal tiba2 tanya khabar tun musa pulak ni tukartiup? Motif lah.

Awanama berkata...

Anwar kat dalam, Najib sdn senak perut. Agak agak nak panggil Pak Musa buka langkah ker. Bagus jugak. Boleh la jadi SU sulit nanti..

Awanama berkata...

TUN MUSA jadi PM Sementara ke ????

Habis MOHIDEEN jadi apa ?????

Mat Mongol hilang ke Zakarstan ke?????

Awanama berkata...

Bmf