Khamis, 6 Ogos 2015

APA MAKNANYA KENYATAAN INI










MAKNANYA

KAYU NAK

SEKAH
RAAAAAAK

Umno bahagian jangan guna kaedah kuku besi atas Muhyiddin, Shafie, kata Rais Yatim 

Rais Yatim meningatkan semua Umno bahagian tidak menggunakan kaedah kuku besi terhadap timbalan presiden Muhyiddin Yassin dan naib presiden  Mohd Shafie Apdal dengan mengenepikan mereka dalam menguruskan isu perasmian persidangan yang melibatkan mereka, lapor Utusan Malaysia.



Bekas ahli Majlis Tertinggi parti itu dilaporkan berkata, perkara sedemikian tidak wajar dilakukan sambil menegaskan mereka mempunyai hak sebagai pemimpin tertinggi parti.
"Ini tidak demokratik dan tidak memartabatkan nilai dalam perjuangan. Jangan kita lupa Fasal 3 dalam Perlembagaan Umno berkata, Umno sebagai parti politik berjuang memperhebatkan kepentingan bangsa dan negara.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/umno-bahagian-jangan-guna-kaedah-kuku-besi-atas-muhyiddin-shafie-kata-rais#sthash.mdLAbEfp.dpuf

KAH KAH KAH
woit
ini sudah baik
muhyiddin dan afdal 
dapat sokongan
tak kira dari sapa
yang penting ada sokongan
perang dalaman dah mula
kayu nak sekah
cikah mula lari
kah kah kah

SOKONG





---------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Habis ? nak guna kuku apa ? kuku rosma ke ,maaflah .kuku belum cuci ma,sikalang bolih guna kuku lmau ma,mau guna kuku menteli semua sudah tak ad kuku ,jari sudah lembik ma.hanya untuk gosok muntot najis .heeeeee manyak usuk ma

Tanpa Nama berkata...

Rais...rais...tak ya nak cakap banyak....Dahulu, ahli umno sanggup menghabiskan harta benda kerana agama, bangsa dan negara...tapi...sekarang ni...pemimpin umno sanggup menghabiskan agama, bangsa dan negara kerana harta benda...cermin diri kau jugak....kesihan kat ahli umno...kenapalah bodoh sangat...kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

DATIN ROBENGAH guna BON BON PWER dari Jawa

Bukan tak KOMAN

Anak Yatim pon dah Stim Power Jugak !!!! B

Kepala Otak !!!!!!!!!!!

Unknown berkata...

Gunakan kuku kak mah yg tajam