Selasa, 18 Ogos 2015

SEMUA FITNAH





INI CONTOH

 FITNAH DAN TOHMAH 

PEMANGKANG

 


Ahmad Maslan akhirnya akui Umno, BN lemah

Ketua penerangan Umno, Ahmad Maslan akhirnya mengakui bahawa parti itu kini dalam keadaan lemah dan akan tewas sekiranya pilihan raya umum diadakan dengan segera.
Bagaimanapun, Umno dan BN masih mampu membuat perubahan untuk mendapatkan sokongan jika pilihan raya diadakan selewat-lewatnya pada tahun 2018, katanya.
BN dan Umno juga berpeluang untuk menang kerana pembangkang kini berada dalam keadaan kucar-kacir, katanya di blog ahmadmaslan.my.
“Saya juga mengakui hakikat bahawa Umno dan BN sedang berhadapan dengan keadaan yang agak mencabar waktu ini.

ESOK MALAON INI
AKAN BERKATA 
MEDIA SALAH LAPOR
INI SESUDAH MENERIMA
PANGGILAN TALIPON
DARI BIK MAMA





------------------

4 ulasan:

Unknown berkata...

Gwa macam percaya la...kata kata bro isham...selalunya bro jangkakan 95%TEPAT...KITA TUNGGU N LIHAT APA PENCERAHAN MAMAT NI ESOK
..HUHU

Awanama berkata...

Budak Bahalol PONTIAN

Apa lagi boleh di harap kan

Dengar dapat 2,000,000 BONUS dari Mat Bahalol....

Kaya lah ORANG ORANG PONTIAN

KepalaOtak !!!!!!!!!

Awanama berkata...

mamat ni dah dapat rm2 juta,beli kereta Bently continental sembang pun kemas.kah...kah..kah..Apa dah jadi dengan kete tu yang accident ari tu?woitt mat maslan mane jawapan tentang duit mat mongol rm2.6 billion tu.Belum dapat penjelasan yang cerah lagi terang.kah..kah...kah..Ataupun kau nak tambah jawapan yang lain ditanya lain yang dijawap.Mcm ni sampai kiamat pun jawapan tak muncul.memang sah kau ni benggong tahap kaldai.kah...kah...kah..

Awanama berkata...

Tak pernah aku jumpa kaldai macam ni jadi muntri. Dah banyak kitab tawarikh aku baca, tak jumpa sekor pun muntri bodo macam kaldai ni. Apa punya sial tanah melayu..