Rabu, 23 September 2015

SOKONG KHIR TOYO








 | September 22, 2015
khir-toyo
Beliau juga menjelaskan kepada mahkamah Selangor berkembang di bawah kepimpinannya dalam tempoh lapan tahun menjadi Menteri Besar. More ››



 | September 22, 2015
khir-toyo,mahkamah
Beliau bersalah kerana mendapatkan untuk dirinya dan isteri, Zahrah Kechik, 48, hartanah bernilai RM6.5 juta dengan harga RM3.5 juta. More 


SETUJU

SOKONG

sokong khir toyo beri 
rawatan gigi percuma
ini adalah idea yang molek
ini patut disokong
ini patut digalakan
memang ramai memerlukan
rawatan gigi 
terutama baduan dalam penjara
maka khir toyo wajib
beri rawatan percuma
untuk banduan dalam penjara
malah wajib ditambah
masa khir toyo
berada dalam penjara
dari satu ke tiga tahun
agar dia dapat berkhidmat

TiGA TAHUN



-------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak ada masalah dia nak serbis balik sebagai lakter gigi di luar penjara. Kepada tuan hakim, ini ada permintaan off rekod dari rakyat jelata. Boleh ke yang arif jatuhkan perintah berbunyi begini ' Aku perintah dan aku hukum skan dikau mohd khir bin toyo dengan hukuman menjadi doktor gigi selama tujuh tahun di luar penjara kajang dengan kemudahan bilik rawatan bercermin tembus pandang serta berseragam banduan' . Ha, aha? Tunggu apa lagi. Hempaslah hammer tu.

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah salah masok lah jel bukan seksa kena puasa pon

Makan minum berak semua cukup dalam jel tu

Jangan beza beza hukuman lah kerana umno dan bukan umno

Kubor dan neraka sama pada semua tak kesah umno ke , labour party ke atau republikan ke

Hakim mesti jadi adil saksama pada semua tak kesah pakai baju ke , bogel ke , baju merah ke atau singlet sekali pon

Takut lah mati kerana seksa kubor tu benar

Jangan ikut Mat Mongol aka Mat Bahalol tak takut mati sebab ada bilion bilion

panglimo potaseh berkata...

Kumpulan pop 60an kato - Suri dlm dapur buat kira-kira .. moh kito buek kekiro pasa cabut gigi .. 3hari X 10 pesakit X RM80 X 52minggu X 2tahun .. jumlah eeaa RM249,600 sajo.

Kir Toyo ni beboto macam toyol kojo eeaa nak nipu jo .. mano ado lojik rompak RM6.5juta pulang balik RM249,600 (RM0.25juta) .. balen RM6.25juta sapo nak bayar. Tambah lagi dondo rompak RM6.5juta berapo gek eh (agaknya).

Kalau pelacur yg kono .. makno eeaa pelacur ni boleh bagi kongkek free, 3hari seminggu selamo 2 tahun pado lelaki meskinlah. Kok camtu beratur panjanglah si jantan meskin ni.

Kok kes lombu Kak Jat camno pulak .. tuan tuan boleh bagi idea tak camno.

Tanpa Nama berkata...

Ada satu syarikat JEPUN,namanya TOYO TYRES.Banyak kereta2 di malaysia gunakan TOYO tyres. KHIR TOYO bolih apply dekat company ini untuk menghembus angin kedalam tayar.ANGIN bolih dapat free,dan nafas busuk dari pesakit gigi akan hilang.DEAR KHIR TOYO. TUBUHLAH NEGERI SENDIRI KAU DUDUK DALAM NEGERI ITU DAN BUAT UNDANG2 SENDIRI APA SAHAJA BOLIH DAPAT dan jangan lupa bawa bersama2 lawyer SHAFIE ABDULLAH .

Putra IJ80 berkata...

Ketika mula mengambil alih jadi MB suami isteri nampak mcm org kuat beragama..si isteri kadang2 turut membaca ayat yg di perdengarkanolh qari/qariah menunjukan dia tahu ayat tue...tapi sayang penghujung nya. Sama juga dgn geng lahabau kaki songlap harta rakyat.... coz Alquran hanya di jadikan hiasan...innalillah.....

Tanpa Nama berkata...

mat penyapu sial..........

Tanpa Nama berkata...

Hakim pun STPM dpt 5R jer.. patut la senang dikelentong..siap boleh auta lagi keputussn mahkamah.

Sepek'eee ni mmg jenih celaka..