Jumaat, 30 Oktober 2015

FRAUD SUDAH LETIH







TENGKU

FRAUD



Ku Nan: Kita sudah letih!
KUALA LUMPUR - "Kita sudah letih dan penat dengan (tujuh) ahli Umno yang keluarkan kenyataan (yang) bukan untuk orang ramai," demikian ujar Setiausaha Agung Umno,  Tengku Adnan Tengku Mansor.

Menegaskan bahawa perbuatan ahli-ahli Umno itu adalah satu isu serius dalam parti, beliau yang juga dikenali sebagai Ku Nan menegaskan, pihaknya telah melakukan siasatan dan tindakan akan diambil berdasarkan hasil siasatan tersebut.


KAH KAH KAH

i rest my case

mi lord

kah kah kah

Siapa Tengku Adnan Tengku Mansor - Perjuangan adalah ...

chegubard.blogspot.com/.../siapa-tengku-adnan-tengk...
Translate this page
Jul 17, 2006 - Tengku Adnan bin Tengku Mansor, Menteri Pelancongan dalam kerajaan Abdullah ... Siapa lagi yang hendak diharapkan membela nasib ..... Apa sebenarberlaku di Rembau · Berbelanja sambil tolong perjuangan / sahabat  ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 10/15/15

Malaysians Must Know the TRUTH: Raja "celup" - (in Malay)

malaysiansmustknowthetruth.blogspot.com/.../raja-cel...
Translate this page
Sep 25, 2012 - Akhbar Harakah Daily bertarikh 17 Julai 2006 (boleh baca salinan artikel disini) pernah mendedahkan siapa Tengku Adnan Bin Tengku  ...

-----------

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ingat aku patung kuching emas yang
Selalu tokey tokey bangsa cina letak kat counter cashier mereka..melambai lambai...memanggil duit..rezeki..good luck..good charm mari dekat..masuk atau singgah...melambai lambai..mari mari katanya...kalau kuching ni letak depan kunan atau najib..agak agak apa terjadi....aku rasa kuching tu buat lagu ni...suh..suhh..jauh..jauh..pie pie...berambus2 sambil tangan melambai tu nampak mcm menghalau...kakakkakakaka..muka dari dulu mcm kerapu batang..takan berubah punya..mana maunya...

Awanama berkata...

Tidak disangka bahawa ORANG YANG PALING HANDSOME sekali didalam Parti Ketuanan Melayu iaitu teuku NAN@ TEUKU FRAUD sudah keletihan,mungkin terlalu banyak PAK CHU CHENG kot.Biar dia bolih letih banyak2 lepas itu bolih pergi mampos cepat2 kami dah jemu tengok muka hang yg terlalu handsome itu.

Awanama berkata...

Sendiri Bahalol nak buat orang lain jadi Bahalol macam nya jugak

Kepala Otak !!!!!!!!!

Awanama berkata...

"Kita sudah letih dgn org yg keluarkan kenyataan yg bukan untuk org ramai" (????)

Wartawan salah lapor atau KuFraud (kufrod) ni stim ganja??

Itu 7 samurai mewakili 68% suara orangramai laa kufrod oiiii. Kau mabuk ke apa?

Eerrr... 52%(PR) + 16%(ahli umno yg tak setuju dgn najib...agaknya laa). Kah kah kah

Awanama berkata...

7 orang itu asyik mengganggu fikirannya, nak mengentot pun batang tak mahu naik-naik. Memang letih nak bagi penaik batang tu. Macam mana nak ngentot kalau gitu?