Jumaat, 30 Oktober 2015

NAJIB KELENTONG LAGI





FACE BOOK


Satu lagi percubaan PERBODOHKAN RAKYAT !!
TAHUKAH ANDA..!!!
Semasa Ketua Pesuruhjaya SPRM sedang bercuti.. dan Timbalan Ketua Pesuruhjaya SPRM berada di luar negara atas tugas rasmi...
TIBA-TIBA NAJIB KATA SPRM sahkan derma saya peroleh bukan rasuah..
Wahai Najib Razak, kami rakyat nak tahu.. Siapa nama 'PEGAWAI'‪#‎SPRM‬ yang berkata begitu..
NAMPAK TAK !!!





--------------

12 ulasan:

Awanama berkata...

Najib ni KENTUT macam mana busuk sekali pun orang-orang UMNO akan tetap kata KENTUT Najib WANGI.....

Awanama berkata...

Bahalol

tipah berkata...

Macai2 UMNO tak menyerlah sejak seminggu 2 nie. Pitih tak masuk kot atau kena cukai tambahan. Yang penting grombolan hidup mewah. Macai akan setia jilat kahak yang kering nie.ABU

fidel castro berkata...

bila rakyat tak percaya juga,najib akan usung al-qur'an bersumpah.
maka kes di tutup. Najib menang lagi

Awanama berkata...

dah berkali-kali pi haji...........
bersih bersuci.........
tak kan menipu kot..........
kah...kah....kah.....

Awanama berkata...

umno dah jadi united mohd najib organisation, tempat berkumpulnya para penyokong, pembela dan pengampu tegar najib seperti zahid hamidi, ku nan, abdul rahman dahlan, salleh said keruak, ahmad maslan, abdul rahman tajuddin, jamal pak tonggol dan lain-lain yang seumpama dengannya. mereka yang berkenaan hanya berkhidmat dari najib, oleh najib dan untuk najib - bukan dari rakyat, oleh rakyat dan untuk rakyat, sampaikan duit derma pun boleh masuk dalam akaun peribadi najib. umno betul-betul telah menjadi united mohd najib organisation!

panglimo potaseh berkata...

Ini hali lalam satu belite, itu Niajib ciakap - ini tahun petlonas kasi kita luit 26 liyun .. tahun lepan sembilan liyun saja .. itu Niajib lagi kata aaa - sikalang kita sulah kulang limabelat biliyun??? .. ini kila-kila ala butot ka .. mana lagi lua liyun .. sapa lembat itu lua liyun.

Lanchow punya Najib .. simpel mati-matik pun tak tau kila ka .. cilaka punya PM .. semua bikin mau silap .. kita jadi butot suwey bila dapat menteli boloh macam ini. Boloh satu had, kencing olang satu had .. Jadi pengakhilanya pon, kita lapat menteli boloh dan kuat kencing olang .. dan mungkee juga kuat pancut.

Awanama berkata...

Kan Zakarai Jaafar, timb P/Jaya Macc yg baru bersara cakap Macc masih siasat...belum disahkan lagi samada 'derma' itu adalah rasuah atau derma buat masjid seluruh Negara.

najib memang kaki kelentong...macai2 dia pun tak percaya. Tetapi disebabkan disumbat 'cash'. sama2 kelentong rakyat.

Awanama berkata...

Belum tanya sudah sah?

Awanama berkata...

Ankel Sham
Betoi ka ada samurai nombot lapan...dengaq kat berkepala botak...putih melepak...Betoi?

DIDI KOTA BELUD berkata...

Jangan hina najib PukiMak .najib bukan PukiMak..najib adalah PM...PM yang paling bagus..dia bukan PukiMak..najib is PM.ingattu...bukan PukiMak.tapi PM.....tak paham tak taulah mak....

Awanama berkata...

Pukimak lu Najib...