Khamis, 29 Oktober 2015

ZIKIR DAN ROCK ON




BARU BERANI
Ini org2 tua tahap umur dah melangkau setengah abad, yg dah tak tertahan2 rasa nak menari berjoget. Asal2 dulu cuma menyanyi pelan2 kat rumah sendiri samada dlm bilik tidur atau bilik mandi. Itu masa masih muda sikit lah.

 Lepas dah naik sikit lagi umur, di expose kan pulak pada mesin karaoke oleh budak2 muda dlm majlis2 kenduri kawin sekitar kg.

Ada jugak la 1-2 pokchik ni yg berani ke depan, tapi nyanyi lagu zapin atau berpantun seloka je. Dah tu terexposed pulak ke rancangan reality tv dok lawan berdansa bila cucu2 balik kg beraya. 

Haisss tak boleh jadi ni, terasa gatal di anak tekak nak menyanyi berkaraoke selantang gajah bertempik di hujung kg, terasa gatal di jari2 kaki nak menari berdansa seligat ikan patin berenang bebas di hulu sg. Agaknye la kihkihkih... on ZIKIR DAN ROCK ON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/29/15


KEEP COOL

ROCK ON BRO

CHiLL OUT




Zikir menari, ISMA beza pandangan dengan mufti

6 ulasan:

Awanama berkata...

Macam joget joget tunggu IBU TUNGGAL negeri Candat SOTONG saja....

Elok lah , sudah dekat nak KIOK buat joget joget dalam masjid Surau ZiKIR gaya jahiliyah

Lepas tu kata Rasuah tu salah , tapi Derma ok

Kepala Otak !!!!!!

Ini semua akibat Lahap Gaji tanpa Tanggung Jawab

Awanama berkata...

bro di bangsart..di hartamas...di bukit bintang ramai orang menari...sambil menari sambil minum2 arak..sambil2 berzakar ingat ngentott
kahkahkah

Awanama berkata...

tiap kali obama nak mai kluaq cerita2 ugama mcm ni???napa ya?org ugama x berani?ularmak berani tegur org zikir menari...jib jib roti jib

Awanama berkata...

Ini org2 tua tahap umur dah melangkau setengah abad, yg dah tak tertahan2 rasa nak menari berjoget. Asal2 dulu cuma menyanyi pelan2 kat rumah sendiri samada dlm bilik tidur atau bilik mandi. Itu masa masih muda sikit lah. Lepas dah naik sikit lagi umur, di expose kan pulak pada mesin karaoke oleh budak2 muda dlm majlis2 kenduri kawin sekitar kg. Ada jugak la 1-2 pokchik ni yg berani ke depan, tapi nyanyi lagu zapin atau berpantun seloka je. Dah tu terexposed pulak ke rancangan reality tv dok lawan berdansa bila cucu2 balik kg beraya.
Haisss tak boleh jadi ni, terasa gatal di anak tekak nak menyanyi berkaraoke selantang gajah bertempik di hujung kg, terasa gatal di jari2 kaki nak menari berdansa seligat ikan patin berenang bebas di hulu sg.
Agaknye la kihkihkih...

Nazrio berkata...

WrestLing
MaLaysia siaL tempat hiboran binatang
WrestLing tak haram sebab
an entertainment for an animaL being
sukan WWF wrestLing,
orang gadoH sambiL pakai spendar
di panggiL sukan WWF tak saLah tak dosa
sebab datang dari negara ustat obama
dan ostart nathanyahoo
taK saLah dan taK dosa sebab sukan ni
iaLah an entertainment for an animaL
maLaysia ni siaL tempat binatang
wwf di saji_kan daLam tv video cassete
footbaLL....
orang mengejar boLa yang satu pun tak sesat
sebab atas nama sukan...bodoH nya ummat
hari ini...
aminnnnnn...amennnnn.....

Awanama berkata...

tu yg ya hanana ya hanana tu boleh plak?jemaahnya siap angkat tangan tunjuk langit lg mcm org christ..apasal tak bising?kalo zikir darwis jalaludin rumi ni mcm ne plak?karyanya digunapakai oleh barat..msia gunapakai apa?kitab saudi ke kitab mekah?kitab mekah ke madinah? universiti2 tu dibina guna duit sapa?duit saudi ke?bukan kah saudi mbunuh org..betul kata tt, ada org jual pantun dan ada org beli pantun sb nak tutup bangkai gajah..