Khamis, 29 Oktober 2015

SEORANG TUN TERKEJUT








SAMPAi

TERKEJUT

MENUNGGU

Saya menunggu penuh sabar saman Najib – Liong Sik ...

www.freemalaysiatoday.com/.../s...
Translate this page
Free Malaysia Today
18 hours ago - PUTRAJAYA: Bekas Presiden MCA, Tun Dr Ling Liong Sik mengakui beliau menunggu penuh sabar saman yang mahu difailkan Perdana ...

'Saya Masih Tunggu Najib Saman Saya' - Ling Liong Sik

www.rakyatnews.my/.../343876-saya-masih-tunggu-n...
Translate this page
16 hours ago - PUTRAJAYA 28 Okt - Bekas Presiden MCA, Tun Dr Ling Liong Sikmengakui beliau menunggu penuh sabar saman yang mahu difailkan ...


Saya menunggu penuh sabar saman Najib – Liong Sik

 | October 28, 2015
Beliau akan terus mendesak Najib Tun Razak meletak jawatan dan bersedia membela diri di mahkamah.

PUTRAJAYA: Bekas Presiden MCA,  Tun Dr Ling Liong Sik mengakui beliau menunggu penuh sabar saman yang mahu difailkan Perdana Menteri terhadap dirinya.

Najib Razak baru-baru ini menghantar notis meminta Liong Sik menarik balik atau meminta maaf kerana mengeluarkan kenyataan fitnah terhadap dirinya.

“Saya masih menunggu. Saya seorang penyabar. Tak Perlu kelam kabut, hanya perlu tunggu” katanya selepas menghadiri majlis penyampaian anugerah Kiwanis di Putrajaya, lapor The Star Online.

Bekas Menteri Pengangkutan itu berkata, beliau terkejut mengapa Perdana Menteri mengambil masa terlalu lama untuk mengambil tindakan itu.

“Saya juga terkejut mengapa mengambil masa lama tetapi saya akan terus bersabar,” katanya.

Liong Sik berkata, beliau akan terus mendesak Najib meletak jawatan dan sudah bersedia mempertahankan dirinya di mahkamah.

KAH KAH KAH
woit
ini lawak gila
tun ling liong sik
menunggu sampai terkejut
kah kah kah
najib punya gertak 
nak saman nak saman
tapi satu habuk taraaak
kah kah kah
woit
ini cukong hina najib
hina pemimpin melayu
hina pemimpin islam
mana pejuang melayu
mana tajuddin
mana jamal
mana ali tinju
pemimpin melayu dihina
kah kah kah

CUKUP HiNA

Saman Najib: “Saya masih menunggu. Saya seorang ...

duniacacamarba2.blogspot.com/.../saman-najib-saya-...
Translate this page
15 hours ago - Datuk Seri Najib Tun Razak baru-baru ini menghantar notis memintaLiong Sik menarik balik atau meminta maaf kerana mengeluarkan  ...

Najib saman Ling Liong Sik tuntut mohon maaf - celah gelegar

celahgelegar.blogspot.com/.../najib-saman-ling-liong-s...
Translate this page
Oct 6, 2015 - PETALING JAYA: Datuk Seri Najib Tun Razak mengambil tindakan undang-undang terhadap bekas Presiden MCA, Tan Sri Dr. Ling Liong Sik ...

-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TUN ada TELOR , ada POWER

Mat Bahalol ada BIJI saja

Kepala Otak !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Drpd tunggu.. LLS patut saman Najib.BN xdak masalah nak dakwa atas apa kes sekalipun. Berperang dgn lalat pun boleh.