Sabtu, 28 November 2015

BETUL TEPAT BENAR









iNSAN iNSAN

KECEWA


Ketua cawangan Umno lawan Najib adalah ‘insan kecewa’, kata Noh Omar

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor  Noh Omar mengatakan sidang tergempar‎ diadakan beberapa ketua cawangan malam tadi untuk mendesak Najib Razak berundur merupakan kumpulan "insan-insan kecewa".

 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/ketua-cawangan-umno-lawan-najib-insan-kecewa-kata-noh-omar#sthash.ZdR9JZnz.dpuf



KAH KAH KAH
woit
memang betul
memang benar
memang tepat
semua mereka ini 
insan insan kecewa
orang orang kecewa
kah kah kah
mereka amat amat kecewa
kerana najib kaki rembat
mereka kecewa kerana najib
terlibat banyak kes puntau
kah kah kah

UNDUR NAJIB
---------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Noh Omar nie tinggal kat mana ek? Dia tak tau ke? Atau dia buat-buat tak tau? Buat-buat bodoh sebab nak mengampu! Bukan ketua-ketua cawangan Umno aje yang kecewa! Kat luar nie ramai ketua-ketua keluarga yang bukan lagi takat kecewa, dah naik menyampah kat Najib laki bini! Atau Noh Omar nie yang kecewa kat ketua-ketua cawangan tu kot?

Awanama berkata...

TT, aku pelik laa, apasal 'musim' ni takde ADUN atau MP yg mati. Apasal hah?? Kalau ada yg mati kan bagus, boleh laa parti2 politik termasuk parti baru (Amanah) test power sebelum PRU. PAS pun mesti nak test power kan? Liat betul nyawa diorang musim ni!

"ADUN yg baik adalah ADUN yg mati" (TT)

kah kah kah