Sabtu, 28 November 2015

PEJUANG FACEBOOK









PEJUANG

FACEBOOK




Umno semakin bergelora, kata Muhyiddin selepas Hamidah dipecat



Umno kini semakin bergelora kata Muhyiddin Yassin mempertikaikan keputusan yang dibuat Majlis Tertinggi (MT) sewaktu ketiadaannya untuk melucutkan keanggotaan bekas ketua Wanita Umno, Hamidah Osman.
Timbalan presiden Umno itu kesal dengan cara pemecatan Hamidah yang dianggapnya banyak berjasa kepada parti Melayu itu dan kerajaan selaku bekas ketua Wanita Bahagian, ketua penerangan Wanita dan exco kerajaan Perak.
"Yang menimbulkan persoalan ialah asas dan proses pemecatan beliau daripada parti. Berdasarkan kenyataannya, pertuduhan ke atas beliau adalah menghadiri satu majlis bersama  Mahathir Mohamad. Mahathir adalah bekas presiden Umno dan masih ahli Umno.
 "Adakah menghadiri majlis bersama bekas presiden Umno, yang turut dihadiri ramai pemimpin dan ahli Umno lain merupakan satu kesalahan disiplin? Jika ia kesalahan disiplin, maka saya rasa ramailah ahli Umno terpaksa dilucutkan keahlian mereka dan tinggallah Umno sebagai parti yang semakin kehilangan ahli dan penyokong," kata Muhyiddin dalam kenyataan di Facebook malam tadi.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/umno-semakin-bergelora-kata-muhyiddin-selepas-hamidah-dipecat#sthash.mFU1i96K.dpuf


KAH KAH KAH
woit
muhyiddin ni macam dolah
mat slooooo
kah kah kah
badan besar berat nak bergerak
kah kah kah
hanya bercakap di facebook
jadi pejuang facebook
kah kah kah
lagi senang pejuang twitter
lagi pendek untuk ditulis
kah kah kah

BERAT GERAK

---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak lawan umno duduk dlm umno.. Bodoh mat sembab.
Ini sume wal fulussikum..

Tanpa Nama berkata...

Bahalol jugak